Rezultatele cautarii dupa : "2016"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Brandient dublu premiata pentru rebrandingul COSR si Interactive Group la Rebrand 100 Global Awards
Vineri, 04 Martie 2016
 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
TV
Dinamo – Steaua a facut Pro TV lider de audienta. 10.6 rating si 21.9% share in publicul comercial
Vineri, 04 Martie 2016
 
Comunicatele companiilor pe agentie de presa. News.ro se adreseaza afacerilor, cu pachete dedicate
Miercuri, 02 Martie 2016
 
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Dosarul Publicitatii Stradale ajunge la Casa Presei. Nici Vodafone nu a auzit de Legea nr.185.
Vineri, 26 Februarie 2016
 Cu incurajari si mesaje de sustinere pentru initiativa de a semnala investitorilor in publicitate intrarea in legalitate a campaniilor de publicitate outdoor care uratesc peisajul din jurul nostru, adplayers va prezinta si alte cazuri relevante in peisajul comunicarii stradale care incalca Legea nr.185/2013, cunoscuta popular si sub numele de Legea Publicitatii Stradale.
Comunicarea Groupe SEB Romania (Tefal, Rowenta, Krups) castigata de Pure Media Solutions
Joi, 25 Februarie 2016
 Pure Media Solutions comunica pentru Groupe SEB Romania, in urma unui proces de selectie desfasurat in Bucuresti la inceputul lunii februarie
Spoturile TV Pest Repeller si Maybeline oprite. CNA solicita intrarea in legalitate.
Joi, 18 Februarie 2016
 CNA a emis decizii de intrarea in legalitate a unor spoturi TV pentru Pest Repeller - pentru incalcarea prevederilor art. 93 din Codul de reglementare a continutului audiovizual  (monitorizare: decembrie 2015 – februarie 2016) si Maybeline - pentru incalcarea dispozitiilor art. 94 lit. a) din Codul audiovizualului (monitorizare: ianuarie 2016).
Taxa Locala de Publicitate neclara. Nimeni nu stie cum se aplica.
Joi, 18 Februarie 2016
Ca si cum intrarea in vigoare a Legii Publicitatii stradale la finalul anului 2015 n-ar fi de ajuns ca aceasta va matura mii de reclame in fiecare oras din tara, o alta poveste, cu aplicare imediata la taxele de la sfarsit de luna, da batai de cap tuturor furnizorilor de media din publicitatea stradala. Taxa locala.
CEL.ro vrea afaceri de  60 milioane euro in anul 2016. 40 milioane euro si crestere de peste 25% in 2015.
Miercuri, 17 Februarie 2016
 “Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic

Adoptia publicitatii Programmatic a crescut cu 35%. Studiu TailWind/Project Agora
Luni, 15 Februarie 2016
 
Dorna vrea mai multe incubatoare pentru copiii nascuti prematur. Anul trecut au fost 10.
Vineri, 12 Februarie 2016
 Sub noul mesaj „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru copii” demarata alaturi de Salvati Copiii si reeditata in acest an cu Simona Halep a strans pana in prezent aproximativ 400.000 euro
Legea Publicitatii Stradale este in vigoare. Politia locala poate intra cu flexul in 5.000 pana la 10.000 de reclame pentru intrarea in legalitate.
Miercuri, 10 Februarie 2016
 Bomba in publicitatea stradala. Odata intrata in vigoare din luna noiembrie 2015, Legea Publicitatii Stradale poate intra cu flexul oricand in 5.000 pana la 10.000 de reclame care nu o respecta. 
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Mutare de 200.000 de euro in comunicare digitala. Contul Praktiker, la grupul Infinit.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
Presa locala a ramas relevanta. Atat in publicul atins cat si in publicitate.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Aici sunt pierderile dumneavoastra. Urmeaza statia Publicitatea Interzisa.
Marti, 26 Ianuarie 2016
 Romania. Bucuresti. 2016. Capitala europeana cu Metrou. Nu si publicitate europeana la Metrou. In Capitala Romaniei, Metrorex ne imbie si la inceput de 2016 cu aceleasi panouri goale, dupa aproape un an de experienta de a interzice comenzi de publicitate zilnic!
Export de seriale TV turcesti de 250 milioane USD. Estimari la 300 de milioane USD.
Joi, 21 Ianuarie 2016
 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.

Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Cat de sustenabila este presa tiparita si online? Conferinta BRAT despre dezvoltarea si sustenabilitatea presei locale
Luni, 11 Ianuarie 2016
 Evenimentul BRAT  va avea loc in 22 ianuarie 2016,ora 10:00, la Rin Grand Hotel Bucuresti

 STAR WARS: Incasari locale de 2,7 Milioane USD si aproape 510.000 spectatori in primele 20 de zile
Luni, 11 Ianuarie 2016
 Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.