Rezultatele cautarii dupa : "2016"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Jucator de 10 mln. EUR de produse in constructii. MAPEI vrea o crestere procentuala cu doua cifre.
Luni, 11 Iulie 2016
 Infiintat in 1937 in Milano-Italia si avand o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro,
Grayling Romania alaturi de Tuca Zbarcea & Asociatii lanseaza Regulatory Radar
Vineri, 08 Iulie 2016
 Instrumentul digital ofera utilizatorilor posibilitatea sa caute, sa monitorizezesi sa urmareasca proiecte de lege si reglementari, din momentul initierii pana la adoptarea sau respingerea lor de catre institutiile de decizie: Parlamentul, Guvernul sau organismele guvernamentale, Comisia Europeana etc
Publicatie online de 70.000 Euro in media banateana, pressalert.ro vrea o felie si de la Bucuresti.
Miercuri, 06 Iulie 2016
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
Trump Zero Taxe. Filmul pe retele sociale, noua campanie electorala americana.
Miercuri, 22 Iunie 2016
 Intr-un film postat in social media de MoveOn, o miscare politica ce se pozitioneaza impotriva alegerii lui Donald Trump la Casa Alba, Senatoarea Elizabeth Warren il acuza pe miliardarul american ca, desi este proprietarul unor afaceri uriase, nu plateste taxe si colac peste pupaza, se mai si mandreste cu acest lucru.
Business de aproape 2 mln. EUR in marketingul si comunicarea din Romania se extinte in Europa. Grupul Infinit Agency deschide in Olanda.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand  in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete. 
Portoroz se muta la Ljubljana. Publicitate la castel.
Joi, 16 Iunie 2016
 Dupa ce, timp de 22 de ani, a avut loc la Portoroz, orasul care i-a consacrat numele,  festivalul de publicitate Golden Drum se muta in 2016 in mijlocul Sloveniei, la Ljubljana.
Exclusiv adplayers: Detinatorii de panouri publicitare din Bucuresti au 5 zile sa declare taxele si autorizarile
Sambata, 11 Iunie 2016
 Revista adplayers a pus mana pe o circulara a Directiei Generale de Impozite si Taxe Locale a sectorului 1 in care autoritatea in Impozite si Taxe Locale a sectroului 1 da termen 5 zile detinatorilor de panouri sa declare situatia taxelor si autorizarilor din 2010 si pana in luna iunie 2016
Campania noului Gostat (Cris-Tim), semnata de Bloom Communication, We-Do si Impressum.
Miercuri, 08 Iunie 2016
 Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci  si proprietate intelectuala.
La fotbal, ca la mall. Romania vs Georgia din peluza.
Marti, 07 Iunie 2016
 „Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Noua campanie de vara Activia cu Geometry Global, MEC, Image PR, Fieldstar si Syscom Digital
Luni, 06 Iunie 2016
 Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Incredere in publicitate?In scadere.Romania sta bine.
Marti, 31 Mai 2016
 Romania este una dintre pietele cu cel mai ridicat nivel de incredere in industria de publicitate  in timp ce, potrivit European Advertising Business Climate Index, Q1/Q2 2016, pe piata europeana increderea pe care o au oamenii de afaceri din marketing si publicitate in sectorul lor de activitate a inregistrat o usoara scadere in primul trimestru al lui...
Dedicatie Taraf TV de 10.000 de lei de la CNA pentru protectia minorilor
Vineri, 27 Mai 2016
Consiliul a sanctionat postul de televiziunepentru incalcarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului referitoare la protectia minorilor
Radio Romania in finala New York Festivals / World's Best Radio Programs
Joi, 26 Mai 2016
 In finala competitiei din acest an se mai regasesc posturi precum BBC, SBS Radio, Canadian Broadcasting Corporation, Radio France, Deutschlandradio Kultur, Swedish Radio, ESPN sau CBS Radio.
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
O romanca face in SUA  5 Milioane USD pe an din PR. Adevarul a descoperit povestea.
Luni, 23 Mai 2016
 Condusa de Sabina Aldea Gault, Konnect Agency are 3 birouri, aproape 60 de angajati si opereaza in 5 state
Mobilele atrag 1 din 3 euro in publicitatea display
Vineri, 20 Mai 2016
Peste 33% din afisarile campaniilor publicitare de tip display au fost efectuate de pe dispozitive mobile, conform Monitorizarii Investitiilor in Publicitatea Online (MIPOnline) pentru prima parte a lunii mai 2016, se arata intr-o infromare pu sa la dispozitie de catre departamentul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitatea de profil, din cadrul Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT).
Made in Romania la ThinkDigital pentru 18 tari europene. Turn up the volume of nature WWF
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
Miercuri, 18 Mai 2016
 Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.