Rezultatele cautarii dupa : "2015"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

ZenithOptimedia: Publicitatea in Europa de Est va creste cu 10%-11% in 2013. Cea mondiala, cu 3,9%.
Luni, 29 Aprilie 2013
 Daca in Europa de Est publicitatea va creste cu 10-11%, potrivit unui raport anual Zenith Optimedia, cheltuielile mondiale vor avea un ritm de crestere de la 3,9% in 2013, la 5,6% in 2015
GfK a aflat din presa cine va masura audienta TV 2012-2015
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Declaratia lui Andi Dumitrescu, Directorului General al companiei GfK Romania, actualul furniizor de servicii, cu privire la decizia ARMA de a schimba furnizorul SNMATV

Audientele TV 2012-2015 vor veni de la Kantar Media
Luni, 17 Ianuarie 2011
 Compania Kantar Media Audiences va asigura masurarea audientelor TV in perioada 2012 – 2015