Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Septembrie 2010
Regia de vanzari Media Point care va reprezenta Adevarul Holding este detinuta 100% de Odyssey si are ca tinta din publicitate pentru Adevarul Holding: 10 Milioane EUR pe...
Miercuri, 15 Septembrie 2010
Opinie de Giancarlo Di Salvatore - Director General si actionar unic ITALIAN EXPRESS SRL. Compania activeaza in producatia si importul de obiecte promotionale si carti ilustrate, din care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aprox 4 Mil. EUR an
Miercuri, 15 Septembrie 2010
Cu un business de aproximativ 650.000 EUR in 2009, fosta Printactiv a devenit Goodsign si acopera servicii din domeniul semnalisticii indoor si outdoor, realizare standuri...
Marti, 14 Septembrie 2010
Pe o piata unde se fura de la know how pana la clienti, Csaba Szabados, managerul companiei de promotionale Sands Promo spune ca pe prima jumatate a anului compania de produse...
Miercuri, 04 August 2010
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe...
Vineri, 16 Iulie 2010
Fosta Realitatea Catavencu, si publicata de reteaua Info Sanatate deocamdata in doua editii pana la sfarsitul anului 2010, potrivit editorilor, revista periodica intentioneaza sa aiba 6 aparitii pe an in 2011
Luni, 21 Iunie 2010
BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
Luni, 03 Mai 2010
In concediu de maternitate din luna mai, Mona Opran, Managerul Saatchi & Saatchi, se desparte temporar de agentia de publicitate pana in luna ianuarie 2011
Vineri, 12 Martie 2010
„In 2010, acesta piata se va pastra, plus sau minus 10% comparativ cu 2009, in functie de evolutiile anului, sau de cum vor juca diversi investitori importanti in piata de...
Joi, 11 Martie 2010
Prezent la targul de tehnologie digitala si telecomunicatii de la Hanovra (Germania), Marius Buiculescu, Managing Director la ATIP Design spune ca „Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D”
Luni, 15 Februarie 2010
Surse apropiate procesului de selectie spun ca, in primul an de reprezentare in piata de media, este putin probabil ca serviciile de publicitate Romtelecom sa aduca mai mult de 1 Milion de...
Joi, 11 Februarie 2010
Editura Evenimentul si Capital, companie care a achizitionat publicatiile cu acelasi nume de la Ringier Romania, este detinuta in proportie de 70% de catre Bobby Paunescu, Spet...
Miercuri, 02 Decembrie 2009
Javier García del Valle, Vice Presedinte Execiutiv Happy Tour, a afirmat pentru AdPlayers ca bugetul include activitati de rebranding, pozitionare si comunicare in media a companiei specializate in servicii de corporate travel
Miercuri, 25 Iunie 2008
Inchiderea redactiei BBC WS in limba romana afecteaza 46 de angajati (30 la Bucuresti, 4 la Chisinau si 12 la Londra) si va duce la o economie de 1,3 milioane de lire sterline.
Marti, 20 Noiembrie 2007
Proiectul de comunicare este o adaptare a unui concept international si se va derula in perioada 19 noiembrie - 10 decembrie pe Antena 1, Prima, ProCinema, Discovery, AXN, NG, B1TV, Pro TV
Miercuri, 19 Septembrie 2007
La concurs au participat 3 competitori: IMAS – Marketing si Sondaje, Mercury Reseach si consortiul Metro Media Transilvania - INSOMAR
Vineri, 07 Septembrie 2007
Companie specializata in servicii de marketing si vanzari pe piete emergente International Marketing & Sales Group Plc (AIM: IMSG) a agreat achizitia a 70% din Friends Group, procesul de preluare a grupului romanesc de marketing si comunicare urmand sa se incheie in 2011
Vineri, 16 Martie 2007
"Īn momentul de fata, posesorii de receptoare HD Ready nu le pot folosi la adevarata valoare din cauza lipsei de programe HD", spune Radu Rusu, Operations Manager iNES IPTV Division, care a mai adaugat: "Estimam ca pāna īn luna mai 2007, iNES va putea oferi clientilor sai primul pachet de programe HD din Romānia".
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla cāti bani din publicitate fac televiziunile la sfārsitul lunii, piata de media si publicitate va plati īn 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
Īn competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, cāstigatoarea - compania GFK Romānia a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: