Rezultatele cautarii dupa : "2011"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Intre 110.000 si 150.000 EUR pe monitorizarea publicitatii Print, Online si Radio
Joi, 31 Martie 2011
 Potrivit lui Silviu Ispas, presedintele BRAT, rapoartele privind investitiile de publicitate in presa si online ar putea fi integrate in luna mai, iar impreuna cu datele privind investitiile in radio, cel mai tarziu in septembrie
INFO: Dragos Stanca (Q2M), Lucian Ionita (Sanoma Hearst) si Maria Toghina (SRR) in Consiliul Director BRAT
Joi, 31 Martie 2011
 Dragos Stanca (Director General Q2M), Lucian Ionita (Publisher Director Sanoma Hearst Romania) si Maria Toghina (Membru CA Societatea Romana de...
Dragos Radulescu, ex-CD, DRAFTFCB: “Sunt mult prea multi impostori, diletanti si casute vocale ale clientilor in agentii
Miercuri, 30 Martie 2011
 Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.

Val Voicu, Adevolution: « Este greu de monitorizat intreg continutul a 200-300 de site-uri »
Miercuri, 30 Martie 2011
 Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un...
Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

3-4 Milioane EUR UniCredit Tiriac la Mediacom, 23, Rogalski Grigoriu si Republika
Marti, 15 Martie 2011
 In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare:  23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)

McCann PR: 2,4 Mil. EUR pe 2010 si Nu am pierdut niciun client, de la inceputul anului
Marti, 08 Martie 2011
 Agentia de relatii publice afiliata la reteaua Weber Shandwick a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de aproximativ 2,4 Milioane EUR (10.155.975 Lei ),...
300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
Marti, 08 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)

Corina Barladeanu (2activePR) estimeaza cresterea pietei de PR cu 15-20%
Luni, 07 Martie 2011
 Afiliata la la Fleishman Hillard (Omnicom), agentia de relatii publice condusa de Barladeanu a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de 865.000 EUR pe 2010,...
Effie Awards 2011: Comitet, Calendar, Jurizare.
Joi, 03 Martie 2011
 Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.

 

Licitatia Romtelecom stopata, si nereluata. Cine si ce asteapta?
Joi, 03 Martie 2011
 Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au oferit inca un raspuns in privinta amanarii procesului de relansare a licitatiei promis la sfarsitul anului trecut
Winston a plecat de la TBWA. JTI a ales Publicis
Marti, 01 Martie 2011
 Estimat de AdPlayers la un buget de cateva sute de mii de euro pe an, contul Winston a plecat de la TBWA la Publicis, in urma unei licitatii
Mobile marketing cu iPhone versus Hanvon Hpad (China)
Marti, 01 Martie 2011
 In timp ce iPhone a fost numit cel mai bun mobile device la MOBILE WORLD CONGRESS 2011, firma chineza Hanvon a lansat un performant si cost-effectiv Pad numit, cum credeti? HPad!
Razboi Mobile Marketing cu Apple si Android. MOBILE WORLD CONGRESS 2011 (I)
Marti, 22 Februarie 2011
 Deschis de presedinti sau directori generali de la Google, Twitter, AT&T sau China Mobile, MOBILE WORLD CONGRESS desfasurat intre 14-18 februarie 2011 este cel mai mare...
Pro vrea mai mult din FM in Bucurestiul de 7 Milioane EUR
Joi, 10 Februarie 2011
 Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
Grup Sapte: BTL de 6,5 Milioane EUR in 2010
Joi, 10 Februarie 2011
 Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5  mil. EUR
ACHTUNG! 70% din Friends Advertising revine la fondatori
Miercuri, 09 Februarie 2011
 Dupa un mariaj cu grupul de marketing si comunicare IMSG, agentia de publicitate se logodeste cu o companie germana cu un business de 100 Milioane EUR in 2010, Combera Gmbh, care va detine insa prin noua entitate juridica - Combera Marketing Halle, o cota minoritara de aproximativ 30%
Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
Luni, 07 Februarie 2011
 Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
Avem start-upuri in sertar si cautam oameni care sa le preia Eliza Rogalski, Tempo Creative Group (I)
Vineri, 04 Februarie 2011
 „Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori