Rezultatele cautarii dupa : "2010"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
AdPlayersREPORT Image PR: 1,2 Mil.EUR in 2010
Luni, 04 Aprilie 2011
 Cu aproximativ 500.000 de euro venituri din fee-uri de comunicare pe anul 2010, agentia de comunicare si relatii publice condusa de Alexandru Paius are o echipa de 27 angajati, din care 21 direct responsabili de comunicarea conturilor pe care le administreaza

Dragos Radulescu, ex-CD, DRAFTFCB: “Sunt mult prea multi impostori, diletanti si casute vocale ale clientilor in agentii
Miercuri, 30 Martie 2011
 Fost Creative Director DRAFTFCB pana la inceputul anului si de peste 9 ani in industria de marketing si comunicare, Dragos Radulescu a lasat agentia pentru a lucra in prezent pentru proiecte personale ce au legatura cu publicitatea sau nu.

Zile si Nopti ameninta cu iesirea din SNA
Miercuri, 23 Martie 2011
 Intr-un comunicat, editorii publicatiei Zile si Nopti trag un semnal de alarma legat de audienta mica din Bucuresti a publicatiei (6.000 cititori, la tiraj de 49.000 ex) versus ghidul concurent, Sapte Seri, (43.000 cititori, la 44.900 tiraj).

Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

3-4 Milioane EUR UniCredit Tiriac la Mediacom, 23, Rogalski Grigoriu si Republika
Marti, 15 Martie 2011
 In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare:  23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)

480.000 EUR productie de publicitate si Mari Actori Romani la Sud-Est Production
Miercuri, 09 Martie 2011
 In crestere cu aproximativ 60% comparativ cu 2009, pe langa proiecte cum sunt „Colectia mari Actori Romani” si „Povesti pentru prichindei” cu Mircea Albulescu, casa de productie condusa de Sorin Popescu are in portofoliu si proiecte recente pentru clienti de publicitate cum sunt filmarile si postproductia pentru spoturile Germanos, Greenfield, postproductie si...
McCann PR: 2,4 Mil. EUR pe 2010 si Nu am pierdut niciun client, de la inceputul anului
Marti, 08 Martie 2011
 Agentia de relatii publice afiliata la reteaua Weber Shandwick a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de aproximativ 2,4 Milioane EUR (10.155.975 Lei ),...
Corina Barladeanu (2activePR) estimeaza cresterea pietei de PR cu 15-20%
Luni, 07 Martie 2011
 Afiliata la la Fleishman Hillard (Omnicom), agentia de relatii publice condusa de Barladeanu a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de 865.000 EUR pe 2010,...
Effie Awards 2011: Comitet, Calendar, Jurizare.
Joi, 03 Martie 2011
 Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.

 

Licitatia Romtelecom stopata, si nereluata. Cine si ce asteapta?
Joi, 03 Martie 2011
 Contactati de catre AdPlayers, oficialii de comunicare Romtelecom nu au oferit inca un raspuns in privinta amanarii procesului de relansare a licitatiei promis la sfarsitul anului trecut
1 Milion EUR business pe 2010 Lowe PR, acum noua GolinHarris Bucuresti
Miercuri, 02 Martie 2011
 Fosta Lowe PR, acum GolinHarris, a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri in jur de 1 Milion EUR. Printre clienti castigati de agentie in 2010 s-au numarat
Jurnalism sau PR? Cu Romanita Oprea, Cristina Blanaru, Antonia Tucheac si Alina Galeriu
Joi, 17 Februarie 2011
Alina Galeriu, editor la Iqads si SMARK pleaca in PR. Antonia Tucheac, fosta Business Standard dupa o scurta perioada la V+O communication s-a intors in jurnalismul de comunicare. Romanita Oprea (Biz Campaign, Iqads, Millenium) si Cristina Blanaru (Mediafax, 121 communication) lucreaza in ambele tabere. Amandoua au pastrat o colaborare de jurnalist, dar lucreaza si in PR. Care e "cea...
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Blitzkrieg german pe trade marketing si promotii. Combera Gmbh intra in 4 companii romanesti
Marti, 15 Februarie 2011
 Lider de piata in Germania in trade marketing si promotii, Combera gmbh fi prezenta in actionariatul business unit-ului local Combera Marketing Halle (Combera gmbh 79%, Tic Nica 21%), ce va detine participatii in companii romanesti active in patru zone ale serviciilor de marketing si comunicare
Pitch pentru lansare de restaurante, la 2 Active PR
Luni, 14 Februarie 2011
 Cu cifre de afaceri de 25 Milioane EUR in Germania si 18 mil. EUR in Turcia, lantul de restaurante Wienerwald care se deschide in curand si in Romania tinteste 35 de locatii
Pro vrea mai mult din FM in Bucurestiul de 7 Milioane EUR
Joi, 10 Februarie 2011
 Estimata la nivelul Bucurestiului la 6-7 milioane EUR, piata radio a capitalei are un nou pretendent – Muisc FM. „Credem ca exista potential de audienta pentru un post de radio de nisa orientat catre ascultatorul adult” motiveaza Marius Dobre – Director Executiv Radio ProFM, ProFM Dance si Music Fm
Grup Sapte: BTL de 6,5 Milioane EUR in 2010
Joi, 10 Februarie 2011
 Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5  mil. EUR
ACHTUNG! 70% din Friends Advertising revine la fondatori
Miercuri, 09 Februarie 2011
 Dupa un mariaj cu grupul de marketing si comunicare IMSG, agentia de publicitate se logodeste cu o companie germana cu un business de 100 Milioane EUR in 2010, Combera Gmbh, care va detine insa prin noua entitate juridica - Combera Marketing Halle, o cota minoritara de aproximativ 30%
Avem start-upuri in sertar si cautam oameni care sa le preia Eliza Rogalski, Tempo Creative Group (I)
Vineri, 04 Februarie 2011
 „Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
« 7 8 9 10 11 »