Ca intr-un paradox al industriei de comunicare, desi toata lumea isi lauda practicile, nimeni nu pare sa isi laude si banii scosi pe fiecare din expertizele de servicii. Veniturile pe fiecare domeniu de activitate raman ascunse ochilor interesati.
Iulia Serbulea se alatura echipei Trilulilu in functia de Business Development Manager, pozitie din care va conduce departamentul de vanzari din Bucuresti, format in prezent din patru persoane
Cu investitii de 1,3 Mil. EUR pe an in productia si distributia catalogului anual, Ikea lucreaza pentru serviciile de marketing si comunicare cu Media Investment (servicii de media), Punct (creatie), si recent selectionata The Practice (PR)
Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...
Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)
Cu o cifra de afaceri de 350.000 EUR pe anul trecut, agentia de web marketing Today's face bani din campanii de marketing online (75%), webdesign (15%) si consultanta (10%) si estimeaza o crestere de 15% in 2011.