Rezultatele cautarii dupa : "2010"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. The Syndicate.
Joi, 01 Martie 2012
 Cu Grande Panini si Laptarul lui Ghita castigati recent, agentia de publicitate are in portofoliul de clienti Banca Romaneasca, Unilever Food Solutions, Trust, Bramac, Derpan

OMG: De 3 ori in 5 ani. Tanasie spune cine a crescut Omnicom Media Group Romania
Joi, 23 Februarie 2012
 Cu o crestere de aproximativ 3 ori in 5 ani a afacerii de media a ceea ce astazi se numeste Omnicom Media Group, fostul CEO, Carmen Tanasie, multumeste „tuturor celor alaturi de care am construit impreuna OMG Romnia in ultimii 5 ani: lui Cristian Mucichescu, Nicu Laita si Laurei Badea, lui Mihai Rusescu, Razvan Dragomirescu si Eugen Terchila, dar si intregii echipe din toate...
Clientii Agentiilor de Publicitate 2012. DDB Bucuresti.
Luni, 13 Februarie 2012
 CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Kronospan, Rikado, Ariston, Mol Romania, Restart Romania (Techsoup Romania)

CLIENTI : Alpha Bank, 7Days (Chipita), Finetti (Vivartia), Lipton Ice Tea (PLI), Lipton Hot Tea (Unilever), Algida (Unilever), Marks&Spencer, McDonald’s Moldova, Purina (Nestle), Persil...

Clientii Agentiilor de PR 2012. Agentia lui Lucian Mindruta. Echipa de PR.
Miercuri, 08 Februarie 2012
 Fondata in 2007 de Lucian Mindruta, un jurnalist cu experienta in media de business si generalista, Echipa de PR este o companie de relatii publice neafiliata
Fosta CEO Tempo, Aura Toma numita MD, Lowe & Partners. Oana Cociasu - in board-ul grupului Lowe
Miercuri, 01 Februarie 2012
 Cu 15 ani in publicitate, Aura Toma a mai fost CEO Tempo Advertising (2010-2011),  Client Service Director la Tempo (2007-2010) si manager in departamentul de Client Service la Grey Worldwide Romania (2003 – 2007). A lucrat pentru BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa International, P&G.

 

Ruptura de Splendid Media a adus TVR incasari cu 70-72% mai mari
Luni, 30 Ianuarie 2012
 Alexandru Lazescu, Presedinte - Director General TVR,  a afirmat pentru adplayers ca, in ultimele 3 luni ale anului 2011, postul public a atras, in...
Vinde online de 500.000 EUR pe luna. Discounterul Zumzi vrea 10 Mil. EUR in 2012
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Potrivit lui Calin Fusu, seful Neogen – compania care a cumparat firma la sfarsitul lui 2010, afacerea online de reduceri vinde in prezent vouchere de aproximativ 500.000 de euro pe luna, si tinteste 10 Mil. EUR in 2012
Klass a produs semnalistica de 1,3 Mil. EUR in 2011
Joi, 19 Ianuarie 2012
 Compania de productie publicitara Klass a proiectat, executat si montat la cheie in 2011 semnalistica de aproximativ 1,3 Mil. EUR, estimeaza pentru...
15 zile de la Revolutie. 11 ianuarie 1990. Primul post de radio in FM-ul bucurestean.
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
 Pe 11 ianuarie 1990, UNIFUN spargea eterul cu primul post de radio independent
Media Ferrero s-a mutat. De la Initiative la Zenith.
Luni, 09 Ianuarie 2012

Estimat in Romania la aproximativ 4 Mil. EUR, licitatia pentru contul de media al producatorului si distribuitorului Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de Lapte a mutat serviciile de media de la Initiative la Zenith Media.

Romanii sunt destepti cu bani putini. Buget sub 20.000 EUR, in campania ROM.
Joi, 22 Decembrie 2011
 Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.

 

Seatwebshop: 7.000-10.000 EUR buget, 3 masini vandute in 3 saptamani
Miercuri, 07 Decembrie 2011
 Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Publicitatea video online, mai eficienta decat TV-ul. Problema? Continutul pe Internet.
Marti, 29 Noiembrie 2011
 In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Fosta Brand Tailors, Ana Padurariu a tras la un brand maker cu alti doi Padurariu. Marks
Miercuri, 16 Noiembrie 2011
 Infiintata in 2010, compania de strategie in marketing si comunicare Marks este un parteneriat intre patru antreprenori Iulian Padurariu (fost marketing la Policolor, Murfatlar, TVR si mai apoi Trout & Partners), Demis Ghindeanu (ex TVR), Silviu Padurariu (copywriter) si Demetra Garbasevschi (Ex Head of Business Development, JWT Scala Romania).

Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

Ioana si Stefan Iordache: “Pentru grupul Leo Burnett, anul 2011 este un an mai bun decat 2010
Luni, 24 Octombrie 2011
 Clienti mai multi, proiecte mai multe si venituri pentru agentiile din grup mai mari. Ioana Iordache si Stefan Iordache, fondatorii si presedintii grupului Leo Burnett, spun ca 2011 este un an mai bun decat 2010, chiar daca investitiile in media au scazut. 

Pitch de media Ferrero Romania. Buget: 4 Mil. EUR
Marti, 18 Octombrie 2011
 Ferrero Romania (Ferrero Rocher, Raffaello, Nutella, Tic Tac, Kinder Surprise, Kinder Bueno, Kinder Felie de lapte, etc) cauta viitoarea agentie care va administra contul de media incepand cu anul 2012

Italian Express: 6 Mil. EUR pe an din promotionale, servicii de tipar si print digital
Vineri, 23 Septembrie 2011

Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print

Reduceri maximia pentru campionul licitatiilor media.
Miercuri, 14 Septembrie 2011

Botezata politicos “licitatie”, tabara de vanatoare a preturilor de media Vodafone organizata nu de Ion Tiriac, ci de operatorul de telefonie mobila, are loc anual in contrast cu toti ceilalti mari investitori in comunicare incepand cu Unilever sau Procter & Gamble si chiar alti operatori de telefonie, inclusiv compania mama Vodafone Group care isi muta contul...

Hippos angajeaza 7 oameni noi in 2011 si tinteste 800.000 EUR pe an
Miercuri, 07 Septembrie 2011

Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei  in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR

« 4 5 6 7 8 »