Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 03 Iunie 2010
Potrivit unor informatii AdPlayers, managerul departamentului OOH si de dezvoltare– Mihaela Paduraru, managerul de buying Tv – vera Gavrila, si directorul de strategie...
Joi, 03 Iunie 2010
Dupa o discutie cu Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO Romania si membru in Comitetul de Organizare Effie 2010, AdPlayers va dezvaluie cateva lucruri mai putin...
Miercuri, 02 Iunie 2010
Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.
Miercuri, 02 Iunie 2010
Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
Vineri, 28 Mai 2010
Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
Vineri, 21 Mai 2010
Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Miercuri, 05 Mai 2010
Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Joi, 29 Aprilie 2010
Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki,...
Miercuri, 28 Aprilie 2010
Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Marti, 27 Aprilie 2010
„Lucram cu JTI din 2008, si este un client strategic important pentru noi. Nu lucram cu doi clienti din aceasta categorie, si nici nu ne-am dorit acest lucru”, spune Radu Miu, directorul agentiei Mercury 360
Vineri, 23 Aprilie 2010
Daca cineva a spus ca presa tiparita nu mai e o miza, migratia Monitorului de Suceava de la Arbomedia la Midas Mediacare castigase de curand si ghidul Sapte Seri, iar de cealalta...
Vineri, 23 Aprilie 2010
Alexandru Lazescu, Presedinte la Ziarul de Iasi, detinut in proportie de 84% de proprietarii Arbomedia, elvetienii de la Goldbach, spune ca publicatia pe care o prezideaza a incasat de la...
Joi, 22 Aprilie 2010
Dupa 7 ani de casatorie si volume de publicitate intre 50.000 si 180.000 EUR pe an, Monitorul de Suceava si ARBOmedia se despart, motivul fiind legat de cea mai recenta colaborare a regiei cu Obiectiv de Suceava
Miercuri, 14 Aprilie 2010
Ajunsa la jumatate fata de 2008, si prinsa intre ratele rezultate in urma investitiilor de zeci de milioane de euro si muchia de cutit a cererii de tipar la preturi...
Marti, 30 Martie 2010
La un an de la infiintare, si cu 4-5 angajati la care se adauga colaboratori, Cristin Tocan, fondatorul companiei de evenimente si servicii BTL Evenimento estimeaza ca a inregistrat anul...
Luni, 29 Martie 2010
Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)
Vineri, 26 Martie 2010
Fost redactor-sef al ziarului Gardianul intre 2007 – 2010, Val Valcu (44 ani) mai este in prezent realizatorul unei emisiuni pe teme medicale proprii - “Dreptul la sanatate”, difuzata in prezent de B1 Tv.
Joi, 25 Martie 2010
Florina Mihaescu, directoarea agentiei de BTL si servicii de merchandising, a afirmat pentru AdPlayers ca Grup Sapte a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de aproape 23 Milioane lei ( aproximativ 5,5 Milioane EUR) si avut o medie de aproximativ 650 de angajati
Miercuri, 24 Martie 2010
Unul din cei trei provideri mondiali de solutii de plata online, ClickandBuy opereaza cu 120 de monede si a depasit in 2009 vanzari de 1 Miliard de EUR
Joi, 18 Martie 2010
Cum au fost invesmantati tricolorii in turneele finale de fotbal la care au participat de-a lungul vremii, cu mentiunea ca, evident, pana in 1990 nu se punea problema de marketing, sponsori sau publicitate.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: