Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR
Cu o investitie de relocare de 50.000 EUR, noul sediu are o suprafata de 450 mp, si se afla in vecinatatea Pietei Revolutiei, pe strada Academiei 39-41, din Bucuresti
Compania de publicitate indoor condusa de Laurentiu Jiga a inregistrat la sfarsitul anului 2007 o cifra de afaceri de 1,1 Milioane EUR
Inchiderea redactiei BBC WS in limba romana afecteaza 46 de angajati (30 la Bucuresti, 4 la Chisinau si 12 la Londra) si va duce la o economie de 1,3 milioane de lire sterline.
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey
Petrom alaturi de cea a Grupului Ogilvy au chemat personalitati ale vietii publice din Romania sa se implice activ in cel mai recent eveniment dezvoltat sub platforma de responsabilitate sociala Petrom „Respect pentru viitor”
Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
Iniante de a fi numit redactor sef adjunct, pe langa Evenimentul Zilei (2001), Macovei a mai lucrat pentru Ziarul Financiar, Cotidianul si Business Standard
Divizia de event marketing Y&R este cordonata de Ileana Pescariu, Managing Partner, si Joaquin Bonilla, Executive Creative Director,
“Voi fi Executive Director intr-o perioada de schimbari uriase pentru DDB”, a spus Mirela Angelescu, noul Director Executiv DDB