Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 06 Octombrie 2006
9 lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Radio, 3 înscrieri finaliste fiind emise din România si apartin McCann Erickson - 2 si Leo Burnett&Target SA -1
Vineri, 06 Octombrie 2006
21 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Outdoor, iar dintre acestea doar una este din România si apartine TBWA Merlin
Vineri, 06 Octombrie 2006
27 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Presa Scrisa, 14 finaliste provenind din Romania: MCann Erickson – 7 finaliste, Leo Burnett&Target SA, – 4, Lowe & Partners – 2 si gmp - 1
Vineri, 06 Octombrie 2006
Thomas Landolt, în prezent Managing Director, Ringier Publishing Romania va conduce, de la 1 ianuarie, Ringier Publishing Switzerland, afacerile trustului pe piata româneasca urmând sa fie preluate de Alexander Theobald (foto), viitorul Managing Director, Ringier Publishing Romania & Ungaria
Vineri, 06 Octombrie 2006
35 de lucrari au intrat, la sectiunea TV, pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate, 12 finaliste fiind din România: McCann Erickson - cu 4 înscrieri în finala, gmp - 2, Mercury - 2, Gavrila si Asociatii – 1, Lowe & Partners - 1, Odyssey - 1, Scala JWT Publicitate - 1
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a câstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmând premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ câstigat în urma cu un an
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB România
Miercuri, 04 Octombrie 2006
McCann Erickson a câstigat trei Golden Watch la Golden Drum 2006, premii care recompenseaza categoria Campanii din cadrul festivalul de publicitate
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Finantata de Ambasada Marii Britanii la Bucuresti, campania face parte din proiectul Dezvoltarea Autoritatii Teritoriale de Ordine Publica, ce se deruleaza în perioada iunie 2005 – septembrie 2007
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia în cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Luni, 02 Octombrie 2006
Performanta celor 475 de înscrieri înregistrate în cadrul celor trei competitii - Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, reprezinta un numar dublu fata de editia din 2005 si poate fi pusa inclusiv pe seama unei structurari mai clare a competitiei
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS România va aparea începând cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se îndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vârste între 25-45 ani, cu resedinta în mediul urban si venituri medii sau peste medie
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Vineri, 29 Septembrie 2006
Cosmina Noaghea (foto), Publisher, Business Press la PubliMedia spune ca saptamânalul MediaPro are pe fiecare editie tiparita 67.000 cititori cu un venit personal mediu de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare fiind de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu înalta educatie) de 50,8%
Joi, 28 Septembrie 2006
Programul "IAA cu Suflet" a ajutat la constructia unei scoli gradinita din jud Timis, ridicate în locul celor distruse de inundatiile de anul trecut
Joi, 28 Septembrie 2006
"Litoral Curat" a "maturat" 130.000 EUR din contul companiei, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii operatorului, programul fiind initiat în parteneriat cu organizatia non-guvernamentala Mare Nostrum
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Marti, 26 Septembrie 2006
Campania pentru cel mai mare producator mondial de software de proiectare pentru PC este gestionata si dezvoltata de distribuitorul român A&C International cu sprijinul shop-ului de creatie Wave Design
Luni, 25 Septembrie 2006
Agentia de publicitate condusa de Felix Tataru s-a clasat prima din Romania la festivalul de publicitate organizat de Asociatia de Advertising din Letonia, care a premiat in acest an GMP cu 2 Aur si 1 Argint, McCann – 3 Argint, Propaganda – 1 Argint
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: