Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 13 Octombrie 2005
Despre Golden Drum 2005 – Emilian Arsenoaiei, Creative Director, GMP
Joi, 13 Octombrie 2005
Cel mai important festival de publicitate exclusiv european a prelungit termenul de inscriere pana la 24 octombrie, raspunzand solicitarii AdPlayers de a lasa un ragaz publicitarilor romani solicitati de cel mai recent festival regional european si de lucrarile din agentii
Marti, 11 Octombrie 2005
Vorbind despre Agentia Anului la Golden Drum 2005, Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett CEE crede ca agentiile romanesti ar trebui sa invete din curba descendenta a publicitatii din Cehia si Polonia, unde in ultimii ani "agentiile isi exersau creativitatea doar pe muzee, gradini zoologice si campanii sociale"
Vineri, 07 Octombrie 2005
Headvertising, DC Communication, Re-Act Now Studio, Interactive Look si Centrul International pentru Arta Contemporana refac in cadrul proiectului ARK maretia vechii Burse de Marfuri din Bucuresti, astazi monument istoric
Joi, 06 Octombrie 2005
Pe langa sanctiunea Prima TV, CNA a mai decis in aceeasi zi oprirea campaniei TVR "Invinge apele" pentru publicitate mascata farmaciilor Sensiblu
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Este de parere, referitor la integrarea Romaniei in UE, Philippe Bernard, Presedinte Initiative EMEA, prezent in Romania cu ocazia aniversarii a 30 ani de Initiative Worldwide
Marti, 27 Septembrie 2005
Produsa in serie limitata, noua Stella Artois 0.33 l in sticla de aluminiu este promovata pe canale HoReCa de agentia Momentum
Joi, 22 Septembrie 2005
La evenimentul organizat impreuna cu Skepsis Advertising in Piata Constitutiei din Bucuresti sunt prezente 70 de "avioane" Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar, Ford, Mazda, Hyundai
Miercuri, 21 Septembrie 2005
Campania de loialitate "Efectueaza 5 transferuri si poti castiga una din cele 5 Skoda Fabia" derulata de Leo Burnett si Starcom a dat prima Skoda Fabia din cele 5 care vor fi acordate pana la sfarsitul anului
Marti, 20 Septembrie 2005
Incepand de astazi, pana sambata, 24 septembrie 2005, "SHOW-UL anului in domeniul productiei publicitare si al tiparului" dupa cum spun organizatorii, va avea loc la Complexul Expozitional Romexpo – Pavilionul Central
Vineri, 16 Septembrie 2005
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
Miercuri, 14 Septembrie 2005
Saptamanalul editat de PubliMedia a obtinut exclusivitatea drepturilor de publicare pentru Romania a editorialelor celebrului profesor in stiintele comunicarii, editoriale ce apar concomitent in publicatii ca New York Times sau L'Espresso
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Luni, 12 Septembrie 2005
Aflat pana de curand in portofoliul Splendid MediaZece, cotidianul de limba engleza a ales noua regie de vanzari de publicitate incepand cu luna septembrie
Vineri, 09 Septembrie 2005
Doar azi mai puteti trimite lucrari la festivalul de publicitate ce se va desfasura intre 2 si 7 octombrie la Portoroz, in Slovenia
Vineri, 09 Septembrie 2005
Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Vineri, 02 Septembrie 2005
Cea mai citita revista IT din Europa, potrivit editorului, vine in Romania din octombrie la un pret de coperta de 6 lei cu CD inclus si 114 pagini, revista avand un tiraj de 25.000 de exemplare si un tarif lista (rate card) pentru o pagina de publicitate de 1.800 EUR
Luni, 29 August 2005
Pe o piata saraca in bugete de PR, cu o taxa de participare pentru inscrierile comerciale de 120 de EUR, comparabila cu o inscriere intr-un festival de publicitate si de 40 EUR pentru ONG-uri, competitia are sanse sa nu se bucure nici in acest an de multe proiecte comerciale inscrise de agentii
Duminca, 28 August 2005
Pentru amatorii de un "drive test" cu imprimantele, Scop si Create Direct pun cheile "masinilor" in mana celor interesati de o testare practica la birou
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: