Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 07 Martie 2018
Pe 10 si 11 martie, la Universitatea Politehnica din Bucuresti, Facultatea IMST, de la ora 14:00, are loc ultima etapa regionala a celei mai mari competitii de robotica pentru licee din Romania, adusa si implementata la nivel national de Asociatia „Natie Prin Educatie”, fondata de Dana Razboiu.
Vineri, 02 Martie 2018
Desi volumul veniturilor a ramas constant, Allianz-Tiriac a crescut rezerva de daune brute cu peste 140 de milioane de lei (peste 30 milioane de euro) fata de 2016.
Vineri, 23 Februarie 2018
Cei mai multi romani aloca intre 51 si 100 de lei – 35%, iar darurile intre 101 si 200 de lei sunt preferate de peste un sfert dintre acestia. Aproximativ 8% dintre respondenti vor da cadouri de peste 301 lei.
Vineri, 16 Februarie 2018
Competitia debuteaza anul acesta cu faza probelor regionale la Cluj, pe 17 februarie. Ardealul se mandreste anul acesta cu nu mai putin de 25 de echipe inscrise in concurs, iar demo-regionala de la Cluj devine astfel etapa cu cel mai mare numar de participanti, dupa Regionalul de la Bucuresti, unde sunt inscrise 41 de...
Miercuri, 07 Februarie 2018
Oana Zamfir si invitatii ei vor comenta predictiile, momentele de varf ale anului cinematografic si cele mai importante secvente ale serii, incepand cu ora 01:30 pe Digi24 si Digi Film. De altfel, postul de televiziune va difuza, in jurnalele de stiri, o serie de materiale dedicate editiei din acest an a premiilor OSCAR.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania.
Luni, 18 Decembrie 2017
Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Savcom, Colgate Palmolive, DHS Distribution, RTC, Canson, APLI, Stabilo, Poieni, CMP Morocolor, Leerdammer, Kores, Edding, Danone, Lecolor si Timbark.
Joi, 14 Decembrie 2017
Peste 1.200.000 de voturi inregistrate in cadrul campaniei sociale „Te costa 0,00 lei sa ajuti un copil” au determinat felul in care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei (peste 330.000 de euro) donati de PROFI pentru a sustine copii din intreaga tara prin intermediul unor ONG-uri dedicate...
Vineri, 01 Decembrie 2017
La Caravana Coca-Cola, fiecare „multumesc” inseamna bucurie pentru copiii din centrele de plasament: cu sprijinul Salvati Copiii Romania, compania le va oferi brazi impodobiti in perioada sarbatorilor de iarna.
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! - "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
Marti, 28 Noiembrie 2017
Dealtfel, in cadrul Galei de Premiere, 6 trofee ale competitiei au fost castigate de clientii din portofoliul DWF, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de criterii de jurizare esentiale pentru orice website de e-commerce: de la Usability, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Mobile, Content, Social Media, E-Mail Marketing pana la profesionalismul...
Luni, 20 Noiembrie 2017
Finalist in categoria “Best Development” in Europa, ParkLake reprezinta o investitie de 180 milioane EUR si ofera 70.000 m² GLA de retail de calitate, peste 200 de magazine, inclusiv 23 de restaurante, un cinematograf multiplex si 2.450 spatii de parcare in subteran.
Joi, 26 Octombrie 2017
Deschis in septembrie 2016 in Bucuresti cu o investitie de 180 de milioane de Euro, centrul comercial ParkLake se numara printre primele centre comerciale din Romania care au obtinut calificativul superior...
Miercuri, 11 Octombrie 2017
Societatea de servicii financiare ajuta proiectul Viitorul Striga Prezent de la SOS Satele Copiilor Romania
Marti, 26 Septembrie 2017
In aceeasi sedinta Realitatea TV a fost amendata cu proximativ 2.200 de euro (10.000 de lei) pentru Diferente si Esente
Miercuri, 13 Septembrie 2017
Dupa 10 ani de la prima livrare a rezultatelor Studului de Audienta si Trafic Internet (SATI), BRAT relanseaza studiul prin cooperarea cu doua companii nordice: CXENSE si si Enreach OY
Joi, 07 Septembrie 2017
Cu afaceri in 90 de tari si bugete de media de 38 de miliarde de dolari, noul brand de media va fi adoptat local, alaturi de noua identitate vizuala, pe masura ce fuziunea va fi completa, intregul proces urmand a fi finalizat pana in ianuarie 2018
Joi, 24 August 2017
Pe langa Dacia (autoturisme) , Elseve (sampoane), Zuzu (iaurturi) sau Atifco (orez), printre castigatorii sondajului Best Buy Award 2017/2018 la alte categorii se numara Alpin57 Lux (inghetata), Prigat (suc de fructe), Borsec (ape minerale), Zewa (hartie igienica), Dove (gel de dus), Altex (lant de magazine en-detail cu echipamente de inalta tehnologie), Milka (ciocolata), Hervis...
Luni, 21 August 2017
Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: