Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 21 Iunie 2010
Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa...
Vineri, 18 Iunie 2010
Compania Grafica si Tipar a incheiat 2009 cu o valoare a comenzilor de aproape 1 Milion de euro, iar in 2010 estimeaza o crestere de 20-30%
Miercuri, 16 Iunie 2010
20 de voluntari MaiMultVerde si Golden Brau au adunat duminica, 13 iunie 2010, peste 200 de saci de gunoi din in proiectul „Gratar Curat 2010”, printr-o actiune de...
Duminca, 06 Iunie 2010
Cu inscrieri in crestere cu 7% comparativ cu anul trecut, festivalul Cannes Lions a scazut si in acest an la publicitatea pentru media clasica: Film Lions (-7,5%), Outdoor Lions (-15%), Press Lions (-4,5%), Radio (-2%)
Joi, 03 Iunie 2010
Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Vineri, 28 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR pe an, DDB Bucuresti a preluat contul Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si vehicule comerciale, in urma unui pitch local in...
Miercuri, 05 Mai 2010
Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Marti, 27 Aprilie 2010
Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Joi, 22 Aprilie 2010
Demetra Garbasevschi, Head of Business Development la Scala JWT, a confirmat ca agentia lucreaza pe contul Bunge si marcile locomotiva Unisol si Floriol, in urma unei experiente a producatorului cu reteaua de agentii pe mai multe piete. Anterior, contul era administrat de Saatchi & Saatchi
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Luni, 29 Martie 2010
Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)
Marti, 23 Martie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
Marti, 16 Martie 2010
Potrivit informatiilor AdPlayers, contul de creatie si strategie ar putea fi estimat intre 100.000 si 200.000 EUR pe an
Vineri, 12 Martie 2010
Daca Ministerul Turismului din Romania Marti, 02 Martie 2010
Editia online a cotidianului italian de sport a inregistrat in luna februarie o crestere de 23% comparativ cu februarie 2009, ajungand la 909.530 de vizitatori unici pe zi, si cu 42% mai multi utilizatori inregistrati - in prezent 470.000 .
Marti, 02 Martie 2010
Din 7-8 excursii exotice pe an, in primele doua luni din 2010 doar trustul condus de Dinu Patriciu si-a mai permis sa investeasca peste 0,5 Milioane EUR pentru a-si prezenta...
Joi, 18 Februarie 2010
Bogdan Zaman, Managing Partner la Roadvertising, companie specializata in servicii de marketing si comunicare digitala pe hartile mobile, spune ca se asteaptaLuni, 15 Februarie 2010
Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
Marti, 02 Februarie 2010
Cu 3.000 de emisiuni medicale pe Internet care au facut RTL-ul curios la un targ de programe, Sanatatea TV este parte din Sanatatea Media Group, companie care face aproximativ 200.000 eur pe an din media online, PR si comunicare medicala
Miercuri, 13 Ianuarie 2010
Cu o fotografie semnata de Simion Buia, calendarul „Actorii si fotograful“ a fost imprimat pe o hartie speciala Fedrigoni si face parte dintr-un proiect mai amplu initiat impreuna cu Asociatia Action Concept, pentru promovarea unui numar de 111 actori romani intr-un album special
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: