Rezultatele cautarii dupa : "200"
Ordonare dupa: data / relevanta  
46 de MICRO mobile decorate pentru Odyssey, iar cand a venit scadenta, agentia si-a anuntat ... insolventa.
Miercuri, 09 Noiembrie 2011
 Firma de productie Thor Production Concept a personalizat pentru  Odyssey 46 de MICRO mobile iar cand a venit scadenta de plata, agentia si-a anuntat ... insolventa. “Sumele de recuperat sunt in valoare de cam 28.000 lei ( din care 12.000 pe BO). Poate nu sunt sume mari. Insa pentru mine e posibil sa insemne falimentul...
Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

130 de expozanti la Print & Sign si Gifts Show, la Romaero Baneasa
Vineri, 02 Septembrie 2011

„Locurile de parcare de la Romaero, accesul imediat in spatiul de expunere atat din zona Herastrau - Floreasca cat si apropierea de iesirea spre DN1 – Bucuresti – Ploiesti vor incuraja doritorii sa viziteze cele doua expozitii”, afirma Daniela Tarsay, despre cele doua expozitii care vor avea loc la Romaero Baneasa pe 9.000 mp intre 21 si 24...

Va parasi managerul Realitatea TV, pentru RTV ?
Joi, 01 Septembrie 2011

Intrarea in scena a licentei RTV apartinand actualului manager Realitatea TV, Sebastian Ghita, alimenteaza zvonurile privind iminenta sa despartire de postul de televiziune patronat de Elan Schwartzenberg.

Cont de 100-200 Mii EUR Augsburg, la Proximity
Vineri, 29 Iulie 2011

In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International

Licitatie Vodafone, sau ce preturi bune vrea in 2011?
Joi, 07 Iulie 2011
 Anuntata drept o licitatie, decizia Vodafone de “a se asigura” ca are cele mai bune conditii de cumparare in media la putine luni peste un an de la ultimult pitch regional, lasa specialistii de media cu gura cascata. “Inca o evaluare? N-ati facut una anul trecut?”

ARBOmedia vrea 2 Milioane EUR pentru televiziunile locale
Joi, 23 Iunie 2011
 Regia de vanzari estimeaza pentru acest an un business de aproximativ 2,5 Mil. EUR,  din care 500.000 EUR pentru statiile de televiziunile locale atrase in proiectul ARBOtv

200-300 Mii EUR pe an ProCredit Bank, in contul Brand Connection
Joi, 26 Mai 2011
 Prima campanie de produs a fost derulata de agentia de media in outdoor si online, dupa ce a castigat contul ProCredit Bank la inceputul anului
Violet Advertising & Gamma Production au inregistrat, fiecare, afaceri de 800.000 EUR in 2010
Luni, 02 Mai 2011
Desi nu se pozitioneaza ca un grup, cele doua firme surori care ofera clientilor si pachete integrate de marketing si comunicare ii au ca...
1 Milion EUR premiu cash si 3 Mercedes SLK in campania X Trade Brokers
Miercuri, 13 Aprilie 2011
 Avand o comunicare europeana estimata de AdPlayers intre 1 si 2 mil. EUR, creatia si strategia campaniei dezvoltate pentru concursul de tranzactionare FOREX premiat in  10 tari din Europa, inclusiv in Romania, au fost semnate local de agentia Infinit Solutions

Val Voicu, Adevolution: « Este greu de monitorizat intreg continutul a 200-300 de site-uri »
Miercuri, 30 Martie 2011
 Managerul grupului de firme Adevolution, care a insumat in 2009 un business de 2,9 Milioane EUR, spune ca “este greu de inclus intr-un...
Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

Piata de milioane de euro din friptura la gratar. Steakhouse de 500.000 EUR pentru cea mai buna.
Miercuri, 09 Martie 2011
 Cu 500.000 EUR investiti “de la rosu” intr-o cladire de la intrarea in centrul istoric al Bucurestiului, un roman a recrutat un...
Suplimente de 400.000 EUR pe an, si pana la 500.000 exemplare pe aparitie la Medien Holding
Marti, 01 Februarie 2011
 Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Promotie Millennium Bank cu premii in salarii de 8.000 EUR
Marti, 18 Ianuarie 2011
 Proiectul de comunicare dezvoltat cu agentia de comunicare online Pukka, promoveaza Contul de salariu si pune la bataie 7 premii premii in valoare totala de 34.500 lei.
Doi romani in Luerzer’s Best 200 Illustrators
Vineri, 14 Ianuarie 2011
 Vali Petridean, Group Creative Director si Sorin Sorasan, Ilustrator de la Publicis Romania sunt singurii romani selectati in Luerzer’s Best 200 Illustrators 2011
200.000 - 300.000 EUR creatie Stella Artois si Beck`s pleaca la Lowe & Partners.
Marti, 28 Decembrie 2010
 Creatia Bergenbier si Noroc ramane in continuare la Leo Burnett, agentie care a lucrat in ultimii doi ani si pentru Stella Artois si Beck`s.

Steaua intra pe teren cu 2,3 Mil. litri de Cola si Bere.
Miercuri, 08 Decembrie 2010
 Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Porsche Romania va cheltui peste 3,5 Mil. EUR in comunicare
Luni, 06 Decembrie 2010
 Aproximat de surse din piata de media la 3,5 Milioane EUR pe an, Brent Valmar a declarat pentru AdPlayers ca estimeaza in 2011 o crestere usoara a bugetului de marketing si comunicare, ca oglinda a prognozelor de vanzari mai mari decat cele din acest an
Clienti noi de 200.000 EUR pe strategie si creatie in contul Friends Advertising
Marti, 23 Noiembrie 2010
 Agentia de publicitate Friends Advertising a castigat 6 clienti noi cu proiecte propuse direct si 2 clienti in urma unor licitatii. Compania estimeaza ca, in total, va avea in 2010 o cifra de afaceri similara cu cel din 2009, atunci cand incheia anul cu aproape 1 Mil. EUR din creatie si strategie ( 3,8 Milioane lei )