Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 07 Iunie 2016
„Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Luni, 30 Mai 2016
Campania este dublata de „Copiii coloreaza viata” - un eveniment de 1 iunie special organizat la Bucuresti de reteaua de posturi...
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema
Miercuri, 18 Mai 2016
Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016, de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal, odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Marti, 17 Mai 2016
Potrivit nicusordan.ro, in perioada de pre-campanie electorala (pȃna pe 5 mai inclusiv), Nicusor Dan si Uniunea Salvati Bucurestiul au strȃns donatii in valoare de...
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital, Luni, 11 Aprilie 2016
Cu investitii estimate de surse adplayers din piata de media la 150.000 - 200.000 de euro, campania integrata care sustine Creditul de Nevoi Personale de la Piraeus Bank include servicii de strategie, ATL, digital, comunicare interna, direct marketing si materiale de promovare in toate sucursalele bancii
Miercuri, 06 Aprilie 2016
Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...
Marti, 15 Martie 2016
“DeLivada este un business nascut din pasiunea unui antreprenor roman de a fi aproape de agricultura, de pamantul roditor din zona Vrancei si de consumatorul roman ce are la dispozitie fructe proaspete romanesti. “ declara Dochita Zenoveiov, Brand Inovator la INOVEO.
Marti, 08 Martie 2016
Consultantii de brand condusi de Dochita Zenoveiov anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan
Joi, 28 Ianuarie 2016
Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
Joi, 21 Ianuarie 2016
Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.
Luni, 14 Decembrie 2015
Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
Marti, 08 Decembrie 2015
Disponibila in perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015, pentru a-l gasi si a-l insoti pe Mr. Applehead in intreg procesul de fabricatie Strongbow®, pagina instagram.com/Strongbow_ro/ lansata de Strongbow si Ogilvy & Mather si-a depasit obiectivele de comunicare cu 200%.
Luni, 02 Noiembrie 2015
E greu sa incepi cu "Intre Dumnezeu si neamul meu" a Omului Petre Tutea. Cer ingaduinta celor care citesc pentru ca vreau doar sa atrag atentia ca publicitatea inseamna si altceva decat bani si reclamele care se vad.
Joi, 24 Septembrie 2015
41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania. Urmatorul segment cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).
Vineri, 04 Septembrie 2015
„Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim
Luni, 17 August 2015
Incepand din luna noiembrie, noua lege a publicitatii stradale intra in vigoare intr-o piata in care marii jucatori mai au mult pana la intrarea tuturor panourilor in legalitate.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: