Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 05 Iulie 2010
Alese in urma unor licitatii, potrivit responsabililor de comunicare, Covalact lucreaza in campania “Gustul Adevarat de Tara” cu agentiile Candiso (creatie), Optimedia (servicii de media) si Oxygen PR
Joi, 03 Iunie 2010
Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Vineri, 28 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR pe an, DDB Bucuresti a preluat contul Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si vehicule comerciale, in urma unui pitch local in...
Miercuri, 05 Mai 2010
Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Marti, 27 Aprilie 2010
Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Marti, 16 Martie 2010
Potrivit informatiilor AdPlayers, contul de creatie si strategie ar putea fi estimat intre 100.000 si 200.000 EUR pe an
Luni, 15 Februarie 2010
Cu un buget anual cuprins intre 200.000 si 250.000 EUR, festivalul a inregistrat la editia de anul trecut un numar de 334 de lucrari intrate in competitie, in scadere cu aproape 25% comparativ cu 2008
Vineri, 04 Decembrie 2009
Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
Miercuri, 04 Noiembrie 2009
Printre cei interesati de licenta Men’s Health pentru Romania, potrivit unor surse din piata de media, se numara editorii de la Hiparion, acum la Medien Holding (Romania...
Vineri, 17 Iulie 2009
Potrivit Hotnews, Ministerul Turismului a platit 832.167 lei ( aproximativ 200.000 EUR) pentru “All Inclusive” (Realitatea TV), si 169.308 lei la Antena 3, prin S.C. Clir...
Marti, 30 Iunie 2009
Fundatia Dinu Patriciu va acorda premii in valoare totala de 200.000 Euro pentru educatie
Joi, 25 Iunie 2009
Fostul Intact, Mihai Craiu detine compania Realitatea Media Barter Deals impreuna cu SOV, un "branding" pentru Sorin Ovidiu Vantu semnat de Mihai...
Luni, 15 Iunie 2009
„Deocamdata nu am luat niciun fel de decizie. Cand vom lua una o vom anunta”, a afirmat pentru AdPlayers, Cosmina Noaghea, Publishing Director, legat de inchiderea...
Joi, 26 Februarie 2009
Imprimanta de format mare cu latimea de 3,2 metri a produs pentru Neighborhood Ball un sigiliu de 16 metri in diametru pentru scena circulara special conceputa pentru primul dans al Presedintelui si Primei Doamne a Americii, modelul VUTEk QS3200 fiind disponibil si pe piata romaneasca prin Leykom,...
Marti, 16 Decembrie 2008
Plecarea Kanal D, un cont cuprins intre 200.000 si 300.000 eur in portofoliul agentiei, urmeaza unei alte pierderi de portofoliu a agentiei - contul Alpha Bank
Miercuri, 10 Decembrie 2008
CNA a acordat pe 9 decembrie, licente pentru 13 posturi de radio, printre castigatori, pe langa nume cum sunt Pro FM, Sport Total FM, Radio Transilvania, numarandu-se si postul...
Vineri, 05 Decembrie 2008
Compania fondata de Ioan Big, Sorin Fodoreanu si Leon Ramaekers si condusa de Andreea Dumitru, Managing Director, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 1,2 - 1,5 Milioane EUR, dupa ce pe prima jumatate a anului a inregistrat 700.000 EUR
Vineri, 28 Noiembrie 2008
Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
Joi, 20 Noiembrie 2008
Semnata de Saatchi&Saatchi Italia, campania este difuzata concomitent in toate cele 13 tari din regiune in care Intesa Sanpaolo a investit, marcand etapa finala a procesului de rebranding international al grupului
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: