Rezultatele cautarii dupa : "200 000"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
TV
Curtat de televiziuni din Ungaria. Ignorat din Romania. Lacul Sfanta Ana.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Feel the market Made in Italy. 200.000 EUR in marketing cu marci din Italia.
Miercuri, 11 Iulie 2012
 
Fondatorul agentiei The AdStore a lansat magazin online de creatie de urgenta
Luni, 28 Mai 2012
 Remus Frunza, managerul „vreaucreatie.ro a declarat pentru adplayers ca magazinul de comenzi de creatie tinteste 200.000-300.000 euro pe an
Licitatie adjudecata. 200.000-400.000 EUR Holcim la Spoon (media) si Notice (creatie si PR)
Luni, 26 Martie 2012
 Potrivit informatiilor adplayers, in pitch au mai fost vazute oferte si prezentari de la Media Direction, Creative Ideas, Roddia, HDH si Propaganda

Goldbach vrea 200.000 - 250.000 EUR pe publicitate in limba maghiara. Cu gandul la 1%-2% din piata.
Vineri, 16 Martie 2012
 Cu 19 canale media in proiectul „Media in Limba Maghiara”, Regia Goldbach Media Romania spune ca in viitorii ani si atragerea unui procent de 1%-2% din piata de media ar fi o reusita pentru casa de vanzari
Click, in cadere libera. Libertatea trage dublu.
Vineri, 24 Februarie 2012
 Tirajul Click este in cadere libera. De la un ziar de 200-385.000 tiraj care i-a adus statutul de ziar cu cea mai mare audienta in SNA, de cateva zile editorul fie nu mai are hartie, fie s-a stricat tipografia. Concurenta? Libertatea trage dublu.
Fost Director de Creatie Springer & Jacoby, Francisc Varga a castigat Soda Stream cu Dew Point
Joi, 09 Februarie 2012
 Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious /  Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
Licitatie Vodafone, sau ce preturi bune vrea in 2011?
Joi, 07 Iulie 2011
 Anuntata drept o licitatie, decizia Vodafone de “a se asigura” ca are cele mai bune conditii de cumparare in media la putine luni peste un an de la ultimult pitch regional, lasa specialistii de media cu gura cascata. “Inca o evaluare? N-ati facut una anul trecut?”

200-300 Mii EUR pe an ProCredit Bank, in contul Brand Connection
Joi, 26 Mai 2011
 Prima campanie de produs a fost derulata de agentia de media in outdoor si online, dupa ce a castigat contul ProCredit Bank la inceputul anului
1 Milion EUR premiu cash si 3 Mercedes SLK in campania X Trade Brokers
Miercuri, 13 Aprilie 2011
 Avand o comunicare europeana estimata de AdPlayers intre 1 si 2 mil. EUR, creatia si strategia campaniei dezvoltate pentru concursul de tranzactionare FOREX premiat in  10 tari din Europa, inclusiv in Romania, au fost semnate local de agentia Infinit Solutions

200.000 - 300.000 EUR creatie Stella Artois si Beck`s pleaca la Lowe & Partners.
Marti, 28 Decembrie 2010
 Creatia Bergenbier si Noroc ramane in continuare la Leo Burnett, agentie care a lucrat in ultimii doi ani si pentru Stella Artois si Beck`s.

Clienti noi de 200.000 EUR pe strategie si creatie in contul Friends Advertising
Marti, 23 Noiembrie 2010
 Agentia de publicitate Friends Advertising a castigat 6 clienti noi cu proiecte propuse direct si 2 clienti in urma unor licitatii. Compania estimeaza ca, in total, va avea in 2010 o cifra de afaceri similara cu cel din 2009, atunci cand incheia anul cu aproape 1 Mil. EUR din creatie si strategie ( 3,8 Milioane lei )
Noul Biz la 1 an: 500.000 EUR, si 200-250.000 EUR din evenimente
Joi, 11 Noiembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-120.000 EUR pe an, Zilele Biz, cel mai important dintre acestea, are loc in acest an in  perioada 15-19...
200.000 EUR pentru comunicarea HP ePrint, cu BTL de la Publicis, si media OMD
Joi, 28 Octombrie 2010
 Cu planificare urmarita indeaproape de marketingul HP, contul de achizitie de media pentru campania din jurul sarbatorilor tinteste atat segmentul comercial cat si cel de larg consum...
DONCAFE: 4,5 Mil. EUR in marketing si comunicare
Joi, 30 Septembrie 2010
 Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
200 – 300 mii EUR pe an Discovery Channel la Zenith Media
Joi, 09 Septembrie 2010
 Estimat de AdPlayers la 200.000-300.000 EUR pe an, contul de comunicare este administrat de Zenith Media (servicii de media) , Httpool (internet) si Grayling (PR)
Enoiu despre BCR Open Romania: Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca sa castigam noi clienti
Miercuri, 01 Septembrie 2010
 Cu un buget de 200.000-300.000 EUR de la BCR, intrebat cati bani face ca organizator al BCR Open Romania, Bogdan Enoiu a declarat: „Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca...
150 - 200 Mii EUR media Roche, la PHD Romania (Omnicom Media Group )
Joi, 19 August 2010
 PHD Romania a castigat proiectul pentru promovarea campaniei „Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” dupa un concurs ci Zenith Media si Tempo (Aegis Media )
Bogdan Branzas crede ca Explore Carpathian Garden are logo de 200 EUR platit cu 800.000 EUR
Joi, 29 Iulie 2010
 „Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
« 2 3 4 5 6 »