Rezultatele cautarii dupa : "2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
2 din 5 romani din publicul comercial au vazut joi seara Las Fierbinti  (Pro TV)
Vineri, 11 Mai 2018
 Joi seara, serialul a inregistrat 11.7 puncte de rating pe segmentul de public comercial si 37.3% share
Hitachi devine HiKOKI. Holdingul estimeaza crestere la 2,7 Miliarde USD
Luni, 07 Mai 2018
Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambitioase: cresterea veniturilor pana la 2,7 miliarde USD pana in 2020
Kebun e sa fii bun. 2.600 de mese calde donate catre oamenii fara posibilitati de Condimental de Calif si hipMenu in campania semnata de MAINSTAGE. La finalul campaniei, organizatorii au tras linie sub 3.253 de portii donate.
Joi, 03 Mai 2018
 La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de...
Cea mai buna handbalista a lumii, Cristina Neagu incurajeaza copiii sa isi accepte diferentele in noua campanie Cartoon Network anti-bullying
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Principalele motive pentru care copiii au fost hartuiti sunt aspectul fizic - 33,10%, statutul social -27,12%,  interesele si pasiunile - 12,18%,  situatia scolara foarte buna - 8,21%, situatia scolara mediocra - 7,55%, nevoile speciale sau dizabilitatile - 4,42%, etnia - 3,17%, religia - 2,14% 
1 din 5 telespectatori in publicul comercial au vazut problemele sistemului sanitar la Romania te iubesc!
Marti, 24 Aprilie 2018
Potrivit datelor furnizate de postul de televiziune, Romania te iubesc! a inregistrat 18.6% cota de piata si 3.0 puncte de rating in randul publicului comercial
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
15,6 puncte de rating si 45,6% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent
Luni, 02 Aprilie 2018
 Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
Debutul Asia Express pe Antena 1 a avut o cota de piata de 1 din 4 romani in publicul comercial
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
Recunoastere mondiala a calitatii medicamentelor fabricate in Romania
Vineri, 16 Martie 2018
 Administratia Americana pentru Alimente si Medicamente (FDA) a confirmat la data de 1 martie a.c. buna reputatie a industriei farmaceutice locale si a Agentiei Nationale a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale (ANMDM), prin includerea Romaniei pe lista de tari UE cu care Acordul de Recunoastere Mutuala va fi...
Inca o seara in care 1 din 2 romani din publicul comercial s-au uitat la Pro TV
Sambata, 03 Martie 2018
 Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
1 din 7 romani s-au uitat la tevi in loc de rauri, in publicul comercial TV. Romania, te iubesc!
Luni, 26 Februarie 2018
 Reportajul semnat de Rares Nastase despre constructia microhidrocentralelor si hidrocentralelor pe raurile si paraiele Romaniei a avut 5.5 puncte de rating si 14.6% share
SEO prin motoare de cautare de 750.000 eur pe an, in crestere cu 30%. DWF la AdPlayers Report
Marti, 20 Februarie 2018
Cu afaceri de 750.000 de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent, DWF este o agentie cu capital integral romanesc ce are ca obiectiv cresterea vizibilitatii site-urilor in rezultatele organice Google, prin servicii SEO - Optimizare pentru...
Director de creatie al primelor campanii McDonald's si agentiilor DDB, McCann Erickson, Springer & Jacoby, Francisc Varga a plecat la cele vesnice
Luni, 05 Februarie 2018
Director de creatie al primelor campanii McDonald’s in Romania (1995) dar si in agentii precum Plus (92, viitoarea Lintas, acum Mullen Lowe), Notorious DDB, DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends, Springer & Jacoby, Francisc Varga s-a stins sambata, 2 februarie
Fost Manager Intact Interactive si recent sufletul Club Romania, Bogdan Gavrila a plecat la Cer.
Sambata, 03 Februarie 2018
 Fost Manager Intact Interactive in urma cu 10 ani si unul dintre seniorii din industria online, mai nou „sufletul” Club Romania dupa cum scrie un ultim omagiu Adriana Saftoiu despre activitatea sa recenta, Bogdan Gavrila a plecat la Cer, vineri, 2 februarie, la nici 35 de ani de viata.
Producatorii de medicamente reiau protestul privind impactul negativ al taxei clawback asupra pacientilor
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Intr-o comunicare trimisa adplayers, organizatia patronala ce reuneste cei mai reprezentativi producatori si distribuitori de medicamente subliniaza faptul ca aproape 10% din medicamentele care costa sub 25 lei au disparut in ultimii 2 ani datorita cresterii taxei cu peste 50%.
1 din 3 romani din publicul comercial s-au uitat in 2017 dimineata si seara la Stirile PRO TV
Vineri, 05 Ianuarie 2018
 Aproape unul din cinci romani au urmarit in 2017 si programele Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore?
One United Properties lanseaza divizia de rezidential NEO, condusa de un artizan in imobiliare de 15 ani
Marti, 19 Decembrie 2017
 Potrivit dezvoltatorului, noua divizie are ca focus proiectele rezidentiale exclusiviste de dimensiune mai mica decat ansamblurile dezvoltate sub brandul One, precum cladiri de blocuri cu 4-6 etaje sau constructii pe suprafete de teren de 2.000-3.000 de metri patrati
 9% rating si 27% cota de piata in publicul comercial, duminica, la Romania, te iubesc! (Pro TV)
Luni, 18 Decembrie 2017
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
TVR transmite in direct funeraliile Regelui Mihai I al Romaniei
Sambata, 16 Decembrie 2017
 Televiziunea Romana transmite in direct, pe toate posturile sale - TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR HD, TVR International si TVR Moldova - funeraliile Majestatii Sale Defuncte Regele Mihai I al Romaniei
1 din 5 telespectatori din publicul comercial interesati de romanii exceptionali la Romania, te iubesc
Luni, 11 Decembrie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
« 5 6 7 8 9 »