Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 12 August 2013
Estimat de surse din piata la o valoare cuprinsa intre 30.000 de euro si 50.000 de euro, Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks...
Joi, 01 August 2013
Incepad cu 1 august, APG SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din...
Luni, 24 Iunie 2013
Fondatorii si partenerii Media Audit Partners - Irena Tolontan, Maria Birgovan, Gabriel Enache si Sorin Doru - vor lucra sub girul Ebiquity, lider international in audit si consultanta de media
Luni, 10 Iunie 2013
Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Miercuri, 05 Iunie 2013
Specialistii de comunicare de la Youtube ne-au trimis la adplayers propriul raport privind cele mai populare reclame de la festivalul Cannes Lions 2012 incoace (martie 2012 - aprilie 2013).
Marti, 28 Mai 2013
Cu un buget de media estimat la peste 100 -150 de mii de euro si o valoare totala a premiilor de 105.705 lei (1.057.050.00 lei vechi) , promotia nationala “Cum sa nu bei bucuros cand ai portofelul gros?” se va desfasura in perioada 13 mai – 31 iulie si are drept mare premiu un salariu de 4.300 de euro, 12 premii a cate 1.000 de euro si 348 de premii de 100 lei ( 1 milion...
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Marti, 16 Aprilie 2013
„Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
Joi, 11 Aprilie 2013
Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Publicitatea Facebook din RO in crestere. Vanzarile locale se conserva. Dragos Stanca, Thinkdigital.
Luni, 08 Aprilie 2013
„Primul trimestru a marcat o crestere pe site-urile internationale, in special pe platforma Facebook”, a declarat pentru adplayers Dragos...
Vineri, 29 Martie 2013
Consiliul National al Audiovizualului va asigura, in perioada 1- 5 aprilie 2013, in cadrul programului Scoala Altfel, prezenta a 100 de experti impotriva violentei in mai multe scoli si licee din toate sectoarele municipiului Bucuresti
Joi, 07 Februarie 2013
Dupa 12 ani de publicitate si evenimente la BRD la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala. Agentia de relatii publice Ran Events.
Marti, 05 Februarie 2013
Editiile 2013 ale celor doua evenimente Euroexpo vor avea loc in perioada 15-18 mai, la Romexpo
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Joi, 31 Ianuarie 2013
„Se pierd 100.000 euro pe an din vandalizarea statiilor de transport public din Bucuresti” a declarat pentru adplayers Bogdan Vasile, managerul Epamedia.
Joi, 31 Ianuarie 2013
Semnata de GMP, campania Gandul cu mesajul “S-ar putea ca noua sa nu ne placa Marea Britanie, dar voi o sa iubiti Romania” a...
Miercuri, 09 Ianuarie 2013
Cat costa vandalizarea publicitatii Out Of Home?
Luni, 17 Decembrie 2012
Cunoscut ca specialist dar si analist in comunicarea online, Doru Panaitescu trece in revista cei mai importanti jucatori din piata de publicitate online 2012, estimata la un volum total de peste 30 Mil. EUR
Luni, 26 Noiembrie 2012
„Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: