Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
Sambata, 03 Februarie 2018
Fost Manager Intact Interactive in urma cu 10 ani si unul dintre seniorii din industria online, mai nou „sufletul” Club Romania dupa cum scrie un ultim omagiu Adriana Saftoiu despre activitatea sa recenta, Bogdan Gavrila a plecat la Cer, vineri, 2 februarie, la nici 35 de ani de viata.
Luni, 22 Ianuarie 2018
Fundatia Orange lanseaza a doua editie #Digitaliada, concurs national ce premiaza cele mai bune materiale digitale educationale pentru ciclul gimnazial
Sambata, 20 Ianuarie 2018
Directoarea generala interimara a mai spus ca Eurovision Romania va avea cinci semifinale, pe care postul public le va dedica sarbatoririi Centenarului si multumeste studiourilor teritoriale, care s-au implicat pentru a organiza semifinalele in cele cinci orase: Focsani, Timisoara, Turda, Craiova si Sighisoara
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
La operatiune s-au mobilizat peste 100 de echipe de teren si utilaje de deszapezire care monitorizeaza in timp real starea panourilor si statiilor cu o aplicatie android instalata pe mobil
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Luni, 18 Decembrie 2017
Premiile sunt oferite de Carrefour si partenerii sai: Savcom, Colgate Palmolive, DHS Distribution, RTC, Canson, APLI, Stabilo, Poieni, CMP Morocolor, Leerdammer, Kores, Edding, Danone, Lecolor si Timbark.
Sambata, 16 Decembrie 2017
Televiziunea Romana transmite in direct, pe toate posturile sale - TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR HD, TVR International si TVR Moldova - funeraliile Majestatii Sale Defuncte Regele Mihai I al Romaniei
Luni, 11 Decembrie 2017
Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Vineri, 08 Decembrie 2017
Prin intermediul proiectului, producatorul si distribuitorul de lacuri si vopsele si-a asumat sa creeze spatiu de manifestare a creativitatii locale in alegerea Culorii Anului in Romania, intr-un mod original.
Marti, 05 Decembrie 2017
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
Miercuri, 15 Noiembrie 2017
Campania integreaza cu aceasta ocazie si proiectul Pegas for Life, prin care o colectie de 99 de biciclete care, achizitionate la pret intreg, pot fi schimbate pe viata, o data la cinci ani, cu alte biciclete Pegas, pastrandu-se echivalentul pretului de achizitie actual.
Marti, 07 Noiembrie 2017
Oamenii continua sa stea pe scaunul rezistentei initiat de magicHome, pana mai strang inca 60.000 SMS-uri necesare finalizarii proiectului, anunta reprezentantii initiativei de strangere de fonduri
Vineri, 03 Noiembrie 2017
Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Joi, 26 Octombrie 2017
Deschis in septembrie 2016 in Bucuresti cu o investitie de 180 de milioane de Euro, centrul comercial ParkLake se numara printre primele centre comerciale din Romania care au obtinut calificativul superior...
Luni, 23 Octombrie 2017
“Ruleta” are deja 105 milioane de vizualizari in doar 4 luni, iar Gimme Gimme” a ajuns la 100 milioane de vizualizari in 8 luni de la lansare
Luni, 23 Octombrie 2017
Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
Sambata, 07 Octombrie 2017
Prin acest proiect, Allianz-Tiriac se alatura initiativei Fundatiei Ion Tiriac de a crea si sustine una dintre cele 5 echipe de juniori la hochei.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: