Rezultatele cautarii dupa : "18"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ringier va avea un sfert din Dogan
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
Grupul Ringier va detine 25% din Kanal D Romania (Dogan Media International SA), ce va fi lansat si va īncepe sa emita pe 18 februarie 2007, parteneriatul de sustinere reciproca din Romānia urmānd sa sprijine dezvoltarea a doua grupuri de media cu cifre de afaceri de 0,8 miliarde de EUR (Ringier) respectiv 1,2 miliarde USD (Dogan)
OTV, TV, CNA
25.000 lei amenda, pentru OTV, National TV si N24
Joi, 18 Ianuarie 2007
CNA a  hotarāt, īn cadrul sedintei din 18 ianuarie, sa sanctioneze OTV, National TV si N24 cu cāte 25.000 lei
Am facut peste 1 mil. EUR (īn 2006), Val Voicu - AdEvolution
Luni, 15 Ianuarie 2007
Īnfiintata īn luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta īn comunicarea pe internet a īnregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, īn 4 luni de activitate
Vodanet vinde exclusiv cu NetBridge si renunta la Splendid Media Interactive
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Netbridge este un partener traditional pentru Vodanet, avānd obiective care sunt īn concordanta cu ale companiei noastre, a declarat Vlad Stan, Managing Director al Vodanet, dupa ce compania a fost reprezentata la finele anului trecut  exclusiv de NetBridge si de Splendid Media Interactive
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK Romānia
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat īntr-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV īn perioada 2008 – 2011 a fost cāstigata de compania GFK- Romania
Edipresse vrea Psychologies
Vineri, 22 Decembrie 2006
Psychologies a fost relansata īn 1998 īn Franta si, potrivit Edipresse, s-a bucurat de un enorm succes īn ultimi 10 ani, cu un tiraj de peste 350 000 de exemplare si locul 2 īn topul publicatiilor lunare din punct de vedere al veniturilor din publicitate, revista avānd de curānd editii īn Spania , Italia, Marea Britanie, Rusia si China
vezi 14.300 de fotografii Orange
Vineri, 15 Decembrie 2006
3730 de participanti s-au batut pe premiile concursului de fotografie vezi Orange, īn valoare de peste 20.000 de dolari, care au fost īnmānate cāstigatorilor de Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania
Sapte Seri face Shopping cu Burda, Ioana si Men’s Health
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Publicatia spune ca introduce, pentru prima data īntr-un ghid de informatie gratuita, o sectiune dedicata shopping-ului, noua rubrica fiind deschisa de o pagina editoriala realizata de catre redactorii unor reviste binecunoscute precum Burda, Ioana sau Men’s Health
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards Romānia 2007 au decis sa deschida competitia eficientei īn publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Experienta Espresso Lavazza este implementata si īn Romānia
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata īn Romānia de Foote Cone&Belding Bucharest
23
Alka framānta 1 milion EUR īn prajituri
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea īn productia de prajituri si īncheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Cresta Awards a premiat McCann Erickson Romānia
Luni, 30 Octombrie 2006
Cu doua premii la Press (Michael, Manson , Slash) si TV (Porcul), agentia McCann Erickson condusa de Enoiu si Botan este singura agentie din Romānia premiata la festivalul international din SUA, care a desemnat īn acest an 74 lucrari cāstigatoare, īn cele 5 categorii de concurs
SHR sustine ca Femeia de Azi vinde mai bine decāt Ioana si Lumea femeilor
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst Romānia spune ca saptamānalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare īn medie pe saptamānă, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Webstyler bate Internet(ics)-ul
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat cāstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Internetics WebSpace a vāndut magazinelor online dar nu si blogurilor
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Competitia īn cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri si blog-uri, sau care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber a convins 35 de magazine online, a pierdut blogurile personale si a aliniat la starturi diferite Realitatea TV, ProTv si Antena3
Edipresse AS Romānia lanseaza trimestrialul Viva! Biografii
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS Romānia va aparea īncepānd cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se īndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vārste īntre 25-45 ani, cu resedinta īn mediul urban si venituri medii sau peste medie
BusinessMagazin face 85% din bani prin advertising si 15% din circulatie
Vineri, 29 Septembrie 2006
Cosmina Noaghea (foto), Publisher, Business Press la PubliMedia spune ca saptamānalul MediaPro are pe fiecare editie tiparita 67.000 cititori cu un venit personal mediu de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare fiind de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu īnalta educatie) de 50,8%
Business Magazin 100 a tras 100 de aparitii īn 18.000 de exemplare
Marti, 26 Septembrie 2006
Īntr-o prezentare speciala, editia cu numarul 100 a saptamānalului de business din grupul MediaPro a fost distribuita īn 18.000 de exemplare si a oferit un DVD cu arhiva completa a celor 99 de numere lansate de publicatie din octombrie 2004, data aparitiei sale pe piata, si pāna īn prezent
Carrefour a intrat īn 323 de scoli
Luni, 25 Septembrie 2006
Īn saptamāna 18 – 22 septembrie 2006, Carrefour a intrat īn 323 de scoli din Bucuresti si din alte 3 orase (Brasov, Ploiesti si Constanta), unde a urat “Bine ati venit la scoala!” si a acordat elevilor, din cele 830 de clase I, un numar de 280.000 de premii si 2.490 de ghiozdane cu rechizite
Leo Burnett angajeaza Leo Academy II
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Testul de admitere pentru noua serie de cursuri intensive despre publicitate este disponibil, din 18 septembrie pe site-ul www.leoacademy.ro, cei aproximativ 30 de cursanti selectati urmānd sa beneficieze de o latura aplicativa mai dezvoltata