Rezultatele cautarii dupa : "18"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Media clasica a scazut la festivalul de publicitate Cannes Lions intre 4,5% si 15%
Duminca, 06 Iunie 2010
 Cu inscrieri in crestere cu 7% comparativ cu anul trecut, festivalul Cannes Lions a scazut si in acest an la publicitatea pentru media clasica: Film Lions (-7,5%), Outdoor Lions (-15%), Press Lions (-4,5%), Radio (-2%)
Sorin Tranca, dupa 7 ani de FRIENDS: Intr-o anumita masura, creatia buna tine de experiment
Miercuri, 05 Mai 2010
 Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Prima TV, pe locul 2, duminica 25 aprilie intre orele 18-24.00
Marti, 27 Aprilie 2010
 Programele difuzate de Prima TV duminica 25 aprilie in intervalul 18:00 – 24:00 au inregistrat o medie de audienta de 3,5 puncte de rating si 9,9 procente cota de piata in...
Handbalul Oltchim a batut fotbalul Rapid-Steaua!
Joi, 22 Aprilie 2010

Difuzat de ProTV, meciul de handbal Oltchim-Gyor a fost urmarit in momentul de maxima audienta inregistrat la orele 18.46 de aproape 2 milioane de telespectatori din intreaga tara. 

Plus 18% la vanzari Romania Libera, dupa rebranding
Joi, 15 Aprilie 2010
 Cu date de retur sunt complete pentru primele doua saptamani dupa relansare, noua Romania Libera a avut o crestere de 18%

 

Sapte Seri a lansat editie de Bacau - Piatra Neamt
Marti, 30 Martie 2010
 Reprezentantii publicatiei spun ca noua editie, cu numarul 14 in portofoliu, va avea un tiraj de 15 000 bucati si va fi distribuit in mai mult de 300 locatii
150 de marci, la ExpoAventuri 2010
Luni, 22 Martie 2010
 Desfasurat in perioada 18-21 martie la Romexpo, targul organizat de revista Aventuri la Pescuit a numarat peste 15.000 participanti
Sticla de 1 Milion lei (Murfatlar): 2 Milioane participari si 350.000 tinte mobile marketing
Miercuri, 17 Martie 2010
 Derulata in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, potrivit lui Daniel Negrescu, Marketing manager la Murfatlar, promotia Sticla de 1.000.000 lei a inregistrat2 Milioane de...
Cu o asociere de imagine estimata la peste 60.000 EUR, Holograf garanteaza Creditul Ipotecar Millennium Bank
Miercuri, 03 Martie 2010
 Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
Luni, 22 Februarie 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
World Mobile Congress la cald: 45.000 participanti si peste 50 Mil. EUR numai din  intrare
Vineri, 19 Februarie 2010
 Prezenta la evenimentul desfasurat in perioada 15-18 la Barcelona, Maia Novolan de la Syscom digital, spune ca, avand o suprafata de 3-4 ori mai mare decat Romexpo, World Mobile...
46% dintre romani au vazut mai multe promotii la produse alimentare
Joi, 04 Februarie 2010
 Potrivit unui studiu Mercury Research, pe 780 de persoane, 18+, desfasurat in mediul urban, criza a adus mai multe promotii, reduceri de pret sau tombole la produsele alimentare
Termen limita pentru The Festival of Media
Joi, 28 Ianuarie 2010
 Festivalul de creativitate in media mai inscrie lucrari doar pana la 5 februarie, si se va desfasura la Valencia (Spania) in perioada 18-20 aprilie
DRAFTFCB a semnat un parteneriat cu Asociatia Generatia Verde
Joi, 03 Decembrie 2009
 Agentia de publicitate sprijina proiectele Asociatiei Generatia Verde, atat prin dezvoltarea la nivel creativ al campaniiilor din anul 2010, cat si prin actiunile de promovare si...
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
Festivalul International de Film de la Iasi (IIFF), cu Mercury360
Joi, 24 Septembrie 2009
 Agentia semneaza campania de imagine a primei editii IIFF, care a debutat pe TV pe 18 septembrie si va continua pe tot parcursul Festivalului ce isi va anunta castigatorii pe 3 octombrie 2009
Scoala IAA atrage 40.000 - 50.000 EUR pe fiecare Modul I
Marti, 22 Septembrie 2009
 „Ne-ar placea sa castigam bani din Scoala IAA, dar din punct de vedere financiar este un proiect in care suntem pe „zero”” a conchis Victor Dobre, intrebat...
Inscrieri la Modulul I Scoala IAA, pana pe 25 septembrie
Marti, 22 Septembrie 2009
 Printre companiile care au inscris cursanti la Scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis si altele.
Happy Hour a scos 10,3% rating si 34,5% din piata cu mostenirea lui Dolanescu
Miercuri, 09 Septembrie 2009
 Pe publicul din mediul urban, varful de audienta a fost atins la 18.51, cand Pro Tv obtinea 10,3 puncte de rating si 34,5 % cota de piata, in vreme ce, potrivit reprezentantilor...
Fostul sef Intertel, Maia Novolan, intra pe piata de marketing interactiv cu Syscom Digital
Luni, 07 Septembrie 2009
 Specializata in mobile & online marketing, potrivit Maiei Novolan, Syscom Digital reprezinta o investitie initiala de 70-80.000 EUR patronata de o persoana mai putin cunoscuta in...