Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare, arata o cercetare Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group. Cercetarea a avut la baza monitorizarea a peste 600 de site-uri romanesti.
Marti, 06 Septembrie 2016
Audienta posturilor de radio din familia Digi a crescut, conform rezultatelor Studiului de Audienta Radio realizat de catre IMAS si Mercury Research in perioada mai- august 2016, citate de reprezentantii de comunicare.
Joi, 28 Iulie 2016
Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Joi, 21 Iulie 2016
Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
Luni, 11 Iulie 2016
Infiintat in 1937 in Milano-Italia si avand o cifra de afaceri de 2.5 mld. Euro,
Joi, 16 Iunie 2016
Dupa ce, timp de 22 de ani, a avut loc la Portoroz, orasul care i-a consacrat numele, festivalul de publicitate Golden Drum se muta in 2016 in mijlocul Sloveniei, la Ljubljana.
Luni, 06 Iunie 2016
Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii
Sambata, 28 Mai 2016
In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
Joi, 26 Mai 2016
In finala competitiei din acest an se mai regasesc posturi precum BBC, SBS Radio, Canadian Broadcasting Corporation, Radio France, Deutschlandradio Kultur, Swedish Radio, ESPN sau CBS Radio.
Marti, 24 Mai 2016
Potrivit datelor prelucrate de Pro TV, reportajul Romania, te iubesc! a fost lider de audienta cu reportajul Cautam primar, model european
Luni, 23 Mai 2016
Condusa de Sabina Aldea Gault, Konnect Agency are 3 birouri, aproape 60 de angajati si opereaza in 5 state
Luni, 23 Mai 2016
Potrivit postului de televiziune, pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 00:31, la nivel national, peste 2.2 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Joi, 28 Aprilie 2016
“Regulamentele Europene sunt aplicabile publicitatii pentru orice produs sau supliment alimentar si pentru orice spatiu publicitar - de la audiovizual pana la mediul online sau la marca in registrata”, a afirmat Stephane Martin, presedintele Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA) , la conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”
Vineri, 22 Aprilie 2016
Intrecerea se adreseaza studentilor sau juniorilor cu varsta cuprinsa intre 18-25 de ani care se pregatesc in domenii precum publicitate, marketing, comunicare, design sau creative writing
Joi, 21 Aprilie 2016
Oglinda vie a faptului ca fiecare proprietar de business face cum si ce vrea cu publicitatea este si panoul de mai sus, care promoveaza doua afaceri – pensiune si club de noapte, descoperit de un om de comunicare in drumurile sale prin Romania
Joi, 21 Aprilie 2016
Salvati Copiii Romania a donat miercuri, 20 aprilie, Spitalului Clinic de Urgenta ”Sfantul Pantelimon” din Bucuresti un incubator performant si o masa radianta cu sistem de resuscitare, in valoare de 26.000 de euro.
Marti, 19 Aprilie 2016
Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
Marti, 19 Aprilie 2016
Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: