Rezultatele cautarii dupa : "18"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Provocarile din cybersecurity au atras la DefCamp Cluj-Napoca peste 400 de participanti si 30 de speakeri
Vineri, 07 Iunie 2024
 Din 2011 pana in prezent, evenimentele DefCamp au reusit sa atraga la Bucuresti peste 12.000 de participanti din peste 60 de tari si 150 de orase, securitate cibernetica, pasionati de ethical hacking, vulnerabilitati cibernetice si interesati sa-si dezvolte abilitatile tehnice.
Televiziunea Romana sarbatoreste Ziua Internationala a Copilului cu programe si premii speciale pentru Televiziunea Copiilor
Joi, 30 Mai 2024
 Alaturi de Mihai Radulescu la pupitrul stirilor se vor afla castigatorii concursului „Telejurnalul Copiilor”, intr-o editie speciala a Telejurnalului difuzat pe TVR 1 si TVR INFO. Canalul de stiri al Televiziunii Romane, TVR INFO, mai difuzeaza si documentarul „Guvernul copiilor”, in care...
 Parcul industrial HELL a devenit cea mai mare fabrica de ultima generatie din lume detinuta de catre acelasi grup intr-o singura locatie
Miercuri, 29 Mai 2024
 Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
Miercuri, 29 Mai 2024
 56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
De 1 iunie, TVR devinde televiziunea copiilor
Joi, 23 Mai 2024
 Doi adolescenti vor fi prezentatori pentru o zi ai Telejurnalului TVR 1, de la ora 20.00, iar telespectatorii pot castiga premii de exceptie, de la excursii, la hoverboard – uri si multe altele
Doar 34% dintre romani merg la lucru cu placere, iar 51% au luat masuri pentru combaterea epuizarii profesionale. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 15 Mai 2024
 Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
Cu premii de 18.000 de euro oferite de Fundatia Tiriac, prima editie a Ligii de Hochei pentru Copii si-a desemnat echipele castigatoare
Marti, 14 Mai 2024
 Peste 430 de copii, reprezentand 26 de echipe de hochei, au fost angrenati intr-un program de meciuri derulat la patinoarul Allianz-Tiriac Arena din Otopeni.
Peste 430 de copii, la turneul final al primei editii a Ligii de Hochei pentru Copii, organizata de Fundatia Tiriac
Marti, 07 Mai 2024
 Cu premii oferite de Fundatia Tiriac care insumeaza 18.000 de euro, turneul se desfasoara intre 10-12 mai 2024, la patinoarul Allianz-Tiriac Arena. La competitie iau parte peste 430 de copii, cu varste cuprinse intre 9 si 15 ani, reprezentand 26 de echipe de hochei din intreaga tara.
7 din 10 romani intentioneaza sa arunce mai putina mancare la gunoi. Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Revolut depaseste 2 milioane de clienti ai aplicatiei Revolut <18 si introduce noi caracteristici pentru utilizatori
Luni, 15 Aprilie 2024
 Revolut a depasit pragul de 2 milioane de utilizatori in randul copiilor si adolescentilor, la nivel global, iar baza totala de clienti ai acestui produs (parinti si copii) a ajuns la 3,5 milioane. In Romania, numarul utilizatorilor Revolut <18 a crescut cu 65%  in ultimul an
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
 ARSC a premiat cele mai bune initiative de dezvoltare urbana la Gala Smart City Awards. Trofeul pentru Comunicarea Inovatiei, castigat de Confident Agency.
Luni, 08 Aprilie 2024
 ARSC a premiat cele mai revolutionare initiative din domeniul dezvoltarii urbane, sustenabilitatii si transformarii digitale. Au fost acordate 39 de premii pentru 8 categorii, pe sectoare variate de activitate, de la mobilitate, transport urban, dezvoltare si infrastructura, inclusiv securitatea datelor si...
 Allianz-Tiriac Asigurari, Fundatia de Excelenta Sportiva si Fundatia Tiriac demareaza inscrierile in “Bursele de performanta Allianz-Tiriac” 2024
Luni, 08 Aprilie 2024
 "Pentru a ajunge la performante remarcabile in sport, tinerii nostri au nevoie de resurse si motivatie, inclusiv de ordin financiar. Avem talent in Romania si este datoria noastra sa ii sustinem sa atinga cele mai inalte culmi ale succesului sportiv", a spus Ion Tiriac.
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Martie 2024
 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Seniorii din Bucuresti si alte 10 localitati, invitati la ateliere practice de acces in lumea digitala
Miercuri, 13 Martie 2024
 Un proiect pilot initiat si sustinut de Fundatia Vodafone prin programul Hi Digital si derulat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, Conectam Generatii in lumea digitala constituie o serie de ateliere care vor avea loc in Bucuresti si localitatile Arad, Baia Mare, Marasesti, Odorheiu Secuiesc, Pitesti, Rovinari,...
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
Marti, 20 Februarie 2024
 In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
« 1 2 3 4 5 »