Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 20 Ianuarie 2018
Directoarea generala interimara a mai spus ca Eurovision Romania va avea cinci semifinale, pe care postul public le va dedica sarbatoririi Centenarului si multumeste studiourilor teritoriale, care s-au implicat pentru a organiza semifinalele in cele cinci orase: Focsani, Timisoara, Turda, Craiova si Sighisoara
Luni, 15 Ianuarie 2018
Interviul cu ministrul agriculturii, Petre Daea, a adus TVR 1 pe prima pozitie in topul audientelor, in care peste jumatate de milion de telespectatori au urmarit Editia speciala de duminica.
Luni, 18 Decembrie 2017
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
Miercuri, 13 Decembrie 2017
Din aceasat calitate, TVR va asigura productia tuturor ceremoniilor, in colaborare cu Trinitas TV, punand la dispozitie semnalul TV pentru toate televiziunile interesate. In zilele de doliu national, posturile TVR vor difuza Editii speciale, documentare si filme artistice.
Luni, 11 Decembrie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Concursul se desfasoara in perioada 4-18 decembrie, iar castigatorii vor fi trasi la sorti si anuntati pe pagina pe data de 19 decembrie.
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Marti, 05 Decembrie 2017
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
Sambata, 02 Decembrie 2017
Andreea Esca, Andi Moisescu si Pavel Bartos si-au facut debutul muzical alaturi de Andra, Despot, Loredana si Smiley
Vineri, 01 Decembrie 2017
La Caravana Coca-Cola, fiecare „multumesc” inseamna bucurie pentru copiii din centrele de plasament: cu sprijinul Salvati Copiii Romania, compania le va oferi brazi impodobiti in perioada sarbatorilor de iarna.
Marti, 28 Noiembrie 2017
Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Luni, 20 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de comunicare, dupa Galati urmeaza deschiderea unei noi sali 4DX, la Cluj-Napoca, si a unui multiplex in Ramnicu Valcea
Marti, 14 Noiembrie 2017
Uniti sub tema iernii #FellingBlue, cei 50 de designeri promit sa aduca in fata pasionatilor de fashion cele mai noi colectii, piesele cele mai trendy ale sezonului, dar si tinutele care au avut de-a lungul vremii cel mai mare succes la public.
Joi, 09 Noiembrie 2017
Potrivit datelor de audienta citate de Pro TV, postul a a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 10.8 puncte de rating si 28.8% share pe segmentul publicului comercial
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
Vineri, 03 Noiembrie 2017
Meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audienta inregistrand 14.3 puncte de rating si 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban
Joi, 26 Octombrie 2017
Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Miercuri, 25 Octombrie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani, show-ului prezentat de Anamaria Prodan Reghecampf la PRO TV a obtinut 11.4 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat 10.7 puncte de rating si 25.4% share
Joi, 19 Octombrie 2017
A sasea editie Visuri la cheie a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 11.9 puncte de rating si 31.5% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani
Luni, 09 Octombrie 2017
Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: