Rezultatele cautarii dupa : "16"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia Primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente
Marti, 28 Iunie 2016
 „Opreste Barbaria, Salveaza Ciocarlia” au luat primul Gold Lion la Cannes pentru agentii independente, dupa cum anunta autorii campaniei recent premiate la festivalul de publicitate.
La fotbal, ca la mall. Romania vs Georgia din peluza.
Marti, 07 Iunie 2016
 „Am venit, ne-am pozat, am plecat”, pare sa fie optica spectatorilor nationalei din anul de gratie 2016. Si ne imaginam ca suntem pe stadion ca oricum multe dintre malluri au fost ridicate peste ruinele unor baze sportive.
Radio Romania in finala New York Festivals / World's Best Radio Programs
Joi, 26 Mai 2016
 In finala competitiei din acest an se mai regasesc posturi precum BBC, SBS Radio, Canadian Broadcasting Corporation, Radio France, Deutschlandradio Kultur, Swedish Radio, ESPN sau CBS Radio.
Coca-Cola in campanie integrata cu ocazia Euro 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
 Potrivit responsabililor de relatii publice de la McCann PR, comunicarea pe Euro 2016 include toate componentele clasice – TV, panouri stradale, promotii in-store, activari in digital – precum si inovatii la nivel de ambalaj, premii in exclusivitate pentru consumatori sau parteneriate in premiera.
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016
 Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Reglementari in comunicare pe piata de 500 mln.E. Locul I in topul consumatorilor de publicitate.
Joi, 28 Aprilie 2016
 “Regulamentele Europene sunt aplicabile publicitatii pentru orice produs sau supliment alimentar si pentru orice spatiu publicitar - de la audiovizual pana la mediul online sau la marca in registrata”, a afirmat Stephane Martin, presedintele Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA) , la conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”
Mititeii tocati marunt de APC. Retele supermarket si hipermarket incalca reglementari de etichetare
Marti, 26 Aprilie 2016
 Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”)  a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
Rogalski Damaschin PR a convins Asociatia Casiopeea in proiectele de strangere de fonduri pentru femeile afectate de cancerul la san
Joi, 14 Aprilie 2016
 Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.
Om de marketing nou la podgoria Sarica Niculitel. Andreea Lica are 17 ani pe piata locala si Panama
Vineri, 25 Martie 2016
 Dupa 16 ani de publicitate ca proprietar al agentiilor Medes Advertising si 4U Bright Ideas, la care se adauga aproape un an la cel mai mare mall din Panama, Andreea Lica (foto) s-a intors in Romania si acum pune umarul la constructia marketingului  Sarica Niculitel, una dintre cele mai vechi podgorii dobrogene din Romania, dupa cum a declarat in exclusivitate...
Noua conducere BRAT. Silviu Ispas, Presedinte.
Joi, 24 Martie 2016
 In cadrul Adunarii Generale a asociatiei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani: 
IAA
Alegeri la IAA 2016. Multi veniti, putini chemati: 11. Exclusiv adplayers.
Joi, 17 Martie 2016
 Maria Predoiu, P&G este propusa pentru Presedinte. Alti 10 membri si 3 cenzori vor fi alesi de la clienti, agentii si media.
Publicitatea “junk food ar putea fi interzisa copiilor, inclusiv online.
Miercuri, 16 Martie 2016
Publicitatea pentru produse cu continut bogat in sare, zahar si grasimi este oprita deja in programe TV cu public sub 16 ani
TV, TVR
 Angajatii TVR isi aleg reprezentantii in Consiliul de Administratie
Vineri, 11 Martie 2016
 Conducerea Televiziunii Romane demareaza alegerile interne pentru desemnarea a doi reprezentanti ai salariatilor, plus doi membri supleanti ai acestora, conform Legii nr. 41/1994, republicata.
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Companiile nu apeleaza la furnizori specializati in social media. Isi administreaza singure campaniile si nici nu masoara eficienta.
Miercuri, 24 Februarie 2016
 
2.560 de clienti in publicitatea online in 2015. Numarul investitorilor s-a dublat.
Joi, 11 Februarie 2016
 Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
Numarul 1 in marketingul Burda Romania, Adina Gheorghe se desparte de companie
Miercuri, 27 Ianuarie 2016
 
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%