Rezultatele cautarii dupa : "15"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Odyssey trage 6 spoturi pentru Primesti mai mult in noua familie Arctic
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
Medic One administreaza doua spoturi si o campanie print impotriva durerilor de ficat pentru Siliphos
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Amigo iti indeplineste dorintele” invita la o cafea 15.046 premii in valoare de 133.000 USD
Marti, 10 Mai 2005
Promotia Panfoods comunicata de Grey Worldwide si semnata de Adventure introduce noua platforma "nu lasa lucrurile bune sa treaca pe langa tine"
Idei proaspete in dosarele Graffiti BBDO
Marti, 10 Mai 2005
"Dosarele Istoriei” continua campania de presa si radio “istoria pe scurt" cu TV
Cu “MemoPlus – Iti merge mintea” la Friends Advertising
Vineri, 06 Mai 2005
Walmark a ales agentia pentru primul sau proiect de creatie derulat in afara granitelor Cehiei in urma unei licitatii cu 3 agentii
ARBOmedia vinde publicitatea Autoshow
Miercuri, 04 Mai 2005
Pe langa bilunarul auto, regia a atras in portofoliu cotidianul local Viata Libera Galati si ghidul TV gratuit Oblique Magazin
Gandul are identitate vizuala si design de ziar de la Grapefruit
Miercuri, 04 Mai 2005
Agentia de consultanta pentru branding si design interactiv va continua sa spijine efortul ziarului de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente
Numai sapte-s norocosi la 1.000 Euro
Vineri, 29 Aprilie 2005
Freedom House si partenerii sai premiaza „Tanarul jurnalist al anului” cu 1000 Euro pentru sapte sectiuni si 14 mentiuni de 100 EURO
Saatchi a lu’ Florescu a gatit promotia Unisol a lu’ Bunge Romania
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti "cu Veta, Suca si Gogu a lu’ Zapacitu " schimba prazu’ cu 200 de milioane
Danone crede in visul copiilor din Romania
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Programul international Danone Nations Cup ce se desfasoara sub mesajul „Crezi in visul tau” incepe sambata la Constanta
SNA a livrat audiente pentru 93 de publicatii si 44 de editori
Marti, 19 Aprilie 2005
Cea mai recenta livrare adauga audiente pentru Bravo Girl - editata de Ringier Romania si ProMotor - editata de Publimedia
Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta
Luni, 18 Aprilie 2005
In mediul urban, pe editie, Practic in Bucatarie are 1.115.000 de cititori, Casa Lux - 356.000, Practic idei - 546.000, iar Casa de Vacanta un numar de 110.000 de cititori
BRAT auditeaza citarea gresita a cifrelor de tiraj
Duminca, 17 Aprilie 2005
Asociatia infirma tirajul mediu al ProSport din luna februarie citat de catre Antena 1 si Jurnalul National
Publicis Romania exporta Germanos in Macedonia, Bulgaria si Polonia
Vineri, 15 Aprilie 2005
“Traieste Primavara” a inceput astazi si se adreseaza in special tinerilor
Imager “umfla” campania Savana
Joi, 14 Aprilie 2005
Agentia vrea sa faca brandul de vopsea “cel mai cunoscut si mai vandut brand din categorie”
Portalul Rol.ro este disponibil in reteaua de publicitate internet Boom.ro
Joi, 14 Aprilie 2005
Reteaua de site-uri Boom.ro are incepand de astazi primele 5 portaluri din Romania dupa numarul de vizitatori si pagini vizitate
Internetics 2005 a pornit motoarele
Joi, 07 Aprilie 2005
Festivalul merge pe 7 categorii si inchide inscrierile in preajma Sarbatorilor de Pasti
„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier
Luni, 04 Aprilie 2005
Spotul semnat de Leo Burnett, deruleaza pentru milioane de romani si o campanie sociala laudabila pe bugetul Interbrew
Imager se coloreaza “full service”
Vineri, 18 Februarie 2005
Directoarea executiva a agentiei, Oana Dusca, a declarat odata cu lansarea campaniilor Guzu Chim ca agentia vrea sa isi contureze “un profil puternic de agentie full service”