Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 01 Noiembrie 2007
Revista de parenting din grupul Realitatea Catavencu motiveaza miscarea de marketing citand un studiu dat publicitatii recent de specialisti psihologi si muzicologi europeni, cercetare a carei concluzie este ca muzica clasica este cea mai buna metoda de educare a micutilor (actualizare 17:00)
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Marti, 30 Octombrie 2007
„Am avut, spre exemplu, o comanda de 30.000 de EUR pentru o luna, proiect care s-a derulat in peste 20 de site-uri”, a afirmat pentru AdPlayers, Magda Zander, Senior Sales Manager la NetBridge Investments, compania care opereaza reteaua, agentia si serviciile de publicitate online Boom
Duminca, 28 Octombrie 2007
Catinca Roman (foto) a fost numita consilier de imagine pentru revistele glossy din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu, functia de Redactor Sef fiind preluata de Cristina Bazavan
Vineri, 26 Octombrie 2007
Inaugurat ieri, 24 octombrie, Real Vitan este primul magazin Real din Bucuresti, si parte din reteaua Monopoly Media impreuna cu celelalte 8 locatii Real din: Baia Mare, Constanta, Craiova, Oradea, Satu Mare, Sibiu, Targu Mures, Timisoara
Marti, 16 Octombrie 2007
Studiul a fost facut de catre Brand Management impreuna cu Operations Research pe un esantion de reprezentativ de 3.200 de persoane din Bucuresti, Timisoara, Iasi si Cluj
Vineri, 12 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo / CEO Pleo Intalia va dezbate cele doua teme la Toolbox Online, eveniment la care mai sunt invitati sa vorbeasca marti, 16 octombrie, Catalin Tolontan (GSP), Victor Ciutacu / Jurnalul National, Razvan Exarhu / Radio Clandestino, Radu Ionescu / Kinecto, Victor Kapra / Ziarul Financiar, Sorana Savu / Premium Communication
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe, a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Joi, 04 Octombrie 2007
Printre expozantii celui mai mare „showroom” auto din Romania - Salonului International de Automobile Bucuresti 2007, se regasesc 23 de companii auto ce expun 40 de marci, 10 companii de tunning prezente cu 50 de marci si 12 companii moto si ATV care prezinta 35 de marci
Marti, 02 Octombrie 2007
Nelson Mattos va lucra in biroul Google din Zurich, Elvetia, si va fi responsabil de proiectele globale de tehnologie derulate in Europa, Orientul Mijlociu si Africa
Sambata, 29 Septembrie 2007
Echipa grupului McCann Romania isi va petrece sfarsitul de saptamana la munte, undeva in zona Poiana Brasov
Miercuri, 26 Septembrie 2007
Desi se astepta la mai multi participanti, odata cu cresterea numarului de personalitati invitate sa vorbeasca la Summit de la 10-15 la 27, Felix Tataru, Presedinte IAA Romania, este multumit ca majoritatea celor inscrisi fac parte din top managementul companiilor
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Joi, 20 Septembrie 2007
In acest moment, mai arata reprezentantii companiei conduse de Val Voicu, AdEvolution are in retea 136 de situri/portaluri
Luni, 17 Septembrie 2007
Cu premii de 441.000 de lei, agentiile care au colaborat la dezvoltarea campaniei “Programul de racorire globala Ciucas” au fost Gavrila&Asociatii pentru activitati de tip ATL, Heat Advertising - BTL, Zenith Media (media), Nicola Porter Novelli (PR)
Luni, 17 Septembrie 2007
Despre defalcarea bugetului dedicat competitiei, Andrei Bortun General Manager la Millenium Communications, organizatorul întrecerii, a declarat pentru AdPlayers ca taxele de participare acopera nu mai mult de 10-15% din festival si ca majoritatea veniturilor pentru sustinerea Internetics sunt atrase din pachetele de sponsorizari
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Caravana “Scolareala Kinder Joy” marcheaza începerea anului scolar prin lansarea noii colectii de jucarii Kinder – „Scolarii Nazdravani”
Miercuri, 12 Septembrie 2007
Reglementarea publicitatii la produsele de igiena personala (Articolul 109) si cea privind publicitatea la produsele alimentare destinate copiilor (articolul 138) vor intra in vigoare la 1 ianuarie 2008
Marti, 11 Septembrie 2007
Grupul independent de marketing si comunicare la care s-a afiliat recent Friends, vrea sa aiba în România în urmatorii 2 ani o cifra de afaceri cuprinsa între 10 – 15 Mil USD, anuntând pentru urmatoarele 2-3 saptamâni si o alta achizitie româneasca
Vineri, 31 August 2007
Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: