Rezultatele cautarii dupa : "15"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Petrecere cu Lautari (Kanal D) sanctionata de CNA
Marti, 05 August 2008

Promo-ul „Magic Taxi” pentru emisiunea Petrecere cu Lautari a fost sanctionat cu somatie publica

 

Optimedia a castigat media Posta Romana
Luni, 30 Iunie 2008

Contul de media era administrat exclusiv de divizia de media de la Tempo, agentie care administra si contul de creatie

Brand Management vrea 265.000 EUR din publicitatea indoor in centre de afaceri
Luni, 30 Iunie 2008

Compania de publicitate indoor condusa de Laurentiu Jiga a inregistrat la sfarsitul anului 2007 o cifra de afaceri de 1,1 Milioane EUR

BBC inchide redactia in limba romana, pentru o economie de 1,3 milioane de lire sterline
Miercuri, 25 Iunie 2008

Inchiderea redactiei BBC WS in limba romana afecteaza 46 de angajati (30 la Bucuresti, 4 la Chisinau si 12 la Londra) si va duce la o economie de 1,3 milioane de lire sterline.

Televiziunea Romana, amendata pentru Limba Romana
Marti, 24 Iunie 2008
TVR1 s-a aliniat OTV cu o amenda de 2.500 de lei, taxate de CNA pentru 96 de greseli de limba romana - TVR1, respectiv 103 pentru OTV
Seful Mediaedge:cia, Bogdan Prajisteanu implineste 37 de ani
Joi, 19 Iunie 2008

Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey

Argint pentru 'Orasul de nisip' Anchor Grup, la Solal Marketing Awards
Joi, 19 Iunie 2008

Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.

Sute de copii in weekend la Minimax Parc, in Herastrau
Miercuri, 18 Iunie 2008

Un eveniment organizat Minimax si Media Mall, Minimax parc a fost dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani

Cine se uita la The Money Channel?
Miercuri, 18 Iunie 2008
Cercetarea s-a realizat de catre Gfk pe un esantion reprezentativ de 1.522 de persoane, iar datele au fost colectate in perioada 15 aprilie - 19 mai prin intervievarea online, pe site-ul www.tmctv.ro, a persoanelor...
Adidas si Lotto nu au bani pentru tenis
Marti, 17 Iunie 2008

Dumitru Haradau, Federatia Romana de Tenis: ‚In Romania, marci cum sunt Adidas, Lotto (...) nu au forta sau vointa sa sponsorizeze o jucatoare de tenis de performanta’

Elevate estimeaza 150.000 EUR din reclame video in lift, pana la sfarsitul anului
Marti, 17 Iunie 2008

Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri

Varf de audienta de 606.000 telespectatori la Realitatea TV pe Alegeri Locale
Luni, 16 Iunie 2008

Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...

Opt agentii romanesti finaliste pana acum la Cannes Lions: Press, Media, Direct, Radio
Luni, 16 Iunie 2008

Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions

 

Orange a plecat la Publicis Romania
Miercuri, 11 Iunie 2008

Dupa ce a parasit Leo Burnett Romania, potrivit unor surse din piata, contul de creatie ar urma sa intre in portofoliul Publicis Romania

Acasa TV:  4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008

Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani

Larisa Toader paraseste pozitia de PR Director Bigger Group
Luni, 02 Iunie 2008

„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala

Seminar de media planning BRAT sustinut de proprietarul softului SESAME / SNA FOCUS
Sambata, 31 Mai 2008

Peter J. Masson va sustine seminarul BRAT in perioada 16-20 iunie, taxa de participare fiind cuprinsa intre 270 EUR si 330 EUR + TVA, pentru persoanele care fac parte din organizatiile membre BRAT

Realitatea Catavencu se desparte de AdEvolution
Marti, 27 Mai 2008

Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

ARMAD a scos din buzunar aproape 60.000 EUR pentru Rodirect
Joi, 15 Mai 2008
Evenimentul are loc astazi si maine (15 si 16 mai) la Crowne Plaza din Bucuresti si are printre invitati nume sonore din industria internationala de marketing direct.