Promo-ul „Magic Taxi” pentru emisiunea Petrecere cu Lautari a fost sanctionat cu somatie publica
Contul de media era administrat exclusiv de divizia de media de la Tempo, agentie care administra si contul de creatie
Compania de publicitate indoor condusa de Laurentiu Jiga a inregistrat la sfarsitul anului 2007 o cifra de afaceri de 1,1 Milioane EUR
Inchiderea redactiei BBC WS in limba romana afecteaza 46 de angajati (30 la Bucuresti, 4 la Chisinau si 12 la Londra) si va duce la o economie de 1,3 milioane de lire sterline.
Director General al Mediaedge:cia, Prajisteanu a construit afacerea agentiei de la zero, dupa 5 ani de media la Grey
Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
Un eveniment organizat Minimax si Media Mall, Minimax parc a fost dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani
Dumitru Haradau, Federatia Romana de Tenis: ‚In Romania, marci cum sunt Adidas, Lotto (...) nu au forta sau vointa sa sponsorizeze o jucatoare de tenis de performanta’
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
Dupa ce a parasit Leo Burnett Romania, potrivit unor surse din piata, contul de creatie ar urma sa intre in portofoliul Publicis Romania
Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani
„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala
Peter J. Masson va sustine seminarul BRAT in perioada 16-20 iunie, taxa de participare fiind cuprinsa intre 270 EUR si 330 EUR + TVA, pentru persoanele care fac parte din organizatiile membre BRAT
Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR
Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online