Organizat de asociatia Ovidiu Rom, in colaborare cu agentia Sister, Balul de caritate de Halloween, este programat la Pro Cinema pe 15 noiembrie de la ora 14.00,
Serialul s-a clasat ieri pe locul trei in prime time, in intervalul orar 20:15-22:00 inregistrand un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 13%, pe targetul comercial, conform datelor furnizate de GFK.
Schroeder este invitat special al celei de-a treia editii a Conferintei internationale “Energy in Central and Eastern Europe”, organizata de Forum Invest in perioada 11-13 noiembrie.
Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro
Teodor Cucu este noul Head of Strategy la GMP, care a preluat stafeta de la Mirela Angelescu,...
Director de creatie si partener la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Andrei Cohn va juriza la sectiunea Design & Art Direction
Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma
GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media
Group Creative Director la Lowe & Partners, Andreea Chirica a fost in juriul competitiei publicitare Adrenalinas din Lituania
Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi sustine Nationala
Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani
“Ne bucuram ca am castigat licitatia pentru vanzarea a 50 % din proiectul COCOR CHANNEL”, a afirmat Antoneta Cote, Managing Director Velvet Media, referindu-se la parteneriatul Velvet Media – Cocor SA.