Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 06 Mai 2009
Cosmina Noaghea, Publishing Director in cadrul diviziei de presa scrisa de la Media Pro, afirma ca grupul de media are multe scenarii de scadere al intregii piete, dar se asteapta ca...
Luni, 04 Mai 2009
Conform cifrelor SNA oct. 2007-oct.2008 citate de compania de publishing din grupul Media Pro, un numar de 81.000 de persoane citesc saptamanal BUSINESS Magazin iar 531.000 au citit...
Miercuri, 29 Aprilie 2009
Fisk va sustine pe 22 mai workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Sambata, duminica si luni postul de televiziune a inregistrat cote de piata si de 19- 20% in Prime Time, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00
Marti, 14 Aprilie 2009
Lansarea serviciului a fost marcata prin deschiderea sedintei de tranzactionare de luni, 13 aprilie, de catre directorul general al Mediafax, Cristian Dimitriu, si Anca Dumitru...
Vineri, 10 Aprilie 2009
Intr-un interviu pentru paginademedia.ro, in colaborare cu platoforma tv online happyfish, Catalin Tolontan mai spune ca Gazeta Sporturilor a avut un profit de aproape 2,5 Milioane...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Joi, 02 Aprilie 2009
Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%
Miercuri, 04 Martie 2009
Luni, 23 Februarie 2009
Potrivit raportului pe ultimele trei luni ale anului, regia a facut vanzari de 1,4 Milioane EUR, mai mult cu 100.000 EUR fata de trimestrul precedent, insa pe intreg anul 2008, Boom...
Vineri, 13 Februarie 2009
Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat strategic.ro in locul fostei licente Campaign inchise, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul revistelor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
Vineri, 16 Ianuarie 2009
Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
Miercuri, 10 Decembrie 2008
Cine si despre ce va vorbi la evenimentul „Industria de marketing&comunicare si criza economica” din data de luni, 15 decembrie
Miercuri, 10 Decembrie 2008
CNA a acordat pe 9 decembrie, licente pentru 13 posturi de radio, printre castigatori, pe langa nume cum sunt Pro FM, Sport Total FM, Radio Transilvania, numarandu-se si postul...
Joi, 20 Noiembrie 2008
CNA a emis in aceasta perioada 55 sanctiuni dintre care 1 amenda de 2.500 lei, pentru B1TV si alte 54 de somatii pentru alte posturi de radio si tv din tara
Joi, 20 Noiembrie 2008
Semnata de Saatchi&Saatchi Italia, campania este difuzata concomitent in toate cele 13 tari din regiune in care Intesa Sanpaolo a investit, marcand etapa finala a procesului de rebranding international al grupului
Luni, 17 Noiembrie 2008
Cu o medie de audienta de 5,8% si o cota de piata de 12,6%, emisiunea a pozitionat Kanal D pe locul 2, in intervalul orar 20.30-21.30, pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: