Rezultatele cautarii dupa : "12"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Western Union prinde distractia caravanei de la Mercury Promotions
Marti, 07 Iunie 2005
Sub sloganul "Prinde distractia, nu scapa premiile" Caravana Western Union a pornit un turneu de informare privind transferul de bani in 26 de orase
Dupa un argint la Epica, aur si argint Golden Hammer , campania  „Citeste o carte” este finalista la New York Festivals
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
Agentiile din “culisele” lucrarilor inscrise la Ad’Or 2005 (1)
Joi, 26 Mai 2005
AdPlayers va pune la dispozitie lista posibilelor “adrese” spre care va pleca Ad’Or 2005 la Campania Anului, Cel mai bun Ad de presa, Cel mai bun outdoor si Cel mai bun spot radio
Odyssey trage 6 spoturi pentru Primesti mai mult in noua familie Arctic
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Brands & Bears continua Winchester de placere
Miercuri, 25 Mai 2005
Noua campanie de imagine pentru marca de la JTI se desfasoara in perioada mai - iunie si contine outdoor si POSM
Stella Artois pe ecrane (le) din casa Regelui Berii
Miercuri, 25 Mai 2005
Marca super-premium de la Interbrew deruleaza la Cluj in zilele de 27,28 si 29 mai trei “role” de superproductii in parteneriat cu Festivalul International de Film Transilvania
Averea este incredintata publicitatii Publicis Romania
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei,  “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Gandul are identitate vizuala si design de ziar de la Grapefruit
Miercuri, 04 Mai 2005
Agentia de consultanta pentru branding si design interactiv va continua sa spijine efortul ziarului de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente
Golden Drum 2005 va avea loc in perioada 2-7 octombrie
Miercuri, 27 Aprilie 2005
Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director, Leo Burnett, Romania va face parte din juriul celei de-a 12 editii a festivalul  de publicitate care va avea loc la Portoroz
Saatchi & Saatchi Romania - Closed 5 minutes for Ad'Or
Marti, 26 Aprilie 2005
Radu Florescu, managing directorul agentiei, se adreseaza clientilor fiind si "actorul" self-promo-ului radio ce s-a difuzat la radio pana de curand
'Va bagati' la un pitch cu Iveco?
Luni, 25 Aprilie 2005
Incantati presupunem de campania cu grupul prietenilor care beau Golden Brau, reprezentantii Iveco anunta o licitatie printr-un sfert de pagina in presa centrala
Danone crede in visul copiilor din Romania
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Programul international Danone Nations Cup ce se desfasoara sub mesajul „Crezi in visul tau” incepe sambata la Constanta
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
131 companii pe 12.000 metri patrati la CERF 2005
Marti, 19 Aprilie 2005
Expozitia IT&C ce are loc in perioada  20 si 24 aprilie se vrea un oras al viitorului in care prezentul este mult mai simplu
SNA a livrat audiente pentru 93 de publicatii si 44 de editori
Marti, 19 Aprilie 2005
Cea mai recenta livrare adauga audiente pentru Bravo Girl - editata de Ringier Romania si ProMotor - editata de Publimedia
Casa Lux citeaza audiente “clasa lux” din Studiul National de Audienta
Luni, 18 Aprilie 2005
In mediul urban, pe editie, Practic in Bucatarie are 1.115.000 de cititori, Casa Lux - 356.000, Practic idei - 546.000, iar Casa de Vacanta un numar de 110.000 de cititori
“Fabrica de radio” de 12 ani
Vineri, 15 Aprilie 2005
La aniversare, ProFM relanseaza DEMOnstratia, conceptul ce isi propune sa lanseze si sa promoveze noi nume si hit-uri in muzica