Rezultatele cautarii dupa : "12"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 11 Decembrie 2007
„Imedia reprezenta cam 12% din businessul Adevolution” a declarat, pentru AdPlayers, Val Voicu - Director General la Adevolution, care mai spune ca „Facand (imedia) parte din grupul NCH era normal ca la un moment dat sa fie reprezentati de Boom (regia si agentia de la NetBridge n.r.)”
Marti, 11 Decembrie 2007
Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL, iar strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
Joi, 06 Decembrie 2007
Noua campanie integrata Peroni reprezinta o productie de peste 50 milioane dolari, la care participa si Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan, trei top-modele din Romania
Miercuri, 05 Decembrie 2007
In cadrul programului “O masina, un copac”, importatorul marcilor Audi, Porsche, SEAT, Skoda, Volkswagen, Volkswagen Autovehicule Comerciale si Weltauto planteaza 55.000 de copaci, cate unul pentru fiecare masina vanduta in 2007
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Sub titlul „Aboneaza-te si fii la inaltime cu premiile Capital”, campania de abonamente a saptamanalului economic de la Ringier este difuzata pe TVR1, TVR2 cat si pe PrimaTV, Antena 1 si RealitateaTV
Marti, 27 Noiembrie 2007
Intr-un top realizat de Adevolution in luna Noiembrie, un numar de 363 de companii mari si mijlocii insumeaza cheltuieli media online de 14,7 Milioane EUR net
Marti, 27 Noiembrie 2007
Cotidianul national din grupul Media Pro condus de Cristian Tudor Popescu a inregistrat, ieri, recordul de vizitatori pe Internet de la lansare si pana in prezent: 48.129 unici/zi conform Trafic.ro, peste Jurnalului National - 47,084, Adevarul - 39,694, Romania Libera - 33,001 si Cotidianul - 38,711
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Daca v-ati facut astazi planuri pentru pauza de pranz, dati masa unui sarac si mancati un covrig pe drum ca sa-l vedeti pentru ultima oara pe Pilu
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Trupul neinsufletit al omul de creatie de doar 35 de ani este depus la Capela Cimitirului Bellu Catolic, urmand sa se desparta de noi vineri, 23 noiembrie, in jurul orelor 12
Marti, 13 Noiembrie 2007
Divizia de finantari persoane fizice a Citibank Romania S.A., a lansat promotia „Fii campion!” la finalul careia 2 suporteri stelisti vor beneficia de o excursie gratuita la Londra, pentru a vedea meciul Arsenal – Steaua din 12 decembrie direct de pe stadionul Emirates din capitala Marii Britanii
Marti, 13 Noiembrie 2007
Postul a incalcat prevederile art. 35, alin.(2) din Legea Audiovizualului nr. 504/2002 cu privire la durata maxima a publicitatii care nu poate depasi, la posturile comerciale, 12 minute pe ora
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
Marti, 06 Noiembrie 2007
Fostul Managing Director al Grupului Saatchi & Saatchi - Cristina Oanta, a fost recent numita in functia de Director Executiv al WYG, companie de consultanta de management parte a Grupului Centrade, detinut de fratii Florescu
Luni, 05 Noiembrie 2007
Executivul grupului Realitatea Catavencu a construit de la zero echipele de vanzari ale trustului pe diviziile de Publishing, Indoor, Internet si coordoneaza direct, alaturi de vanzarile Radio, un departament ce numara in prezent aproape 40 de oameni
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Marti, 16 Octombrie 2007
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: