Rezultatele cautarii dupa : "12"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Record Limitless Agency de Black Friday. Achizitia unui televizor de 148.000 de euro. Editia 2023 a inregistrat o crestere de 12% a vanzarilor online
Luni, 27 Noiembrie 2023
 ,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Alarma privind riscurile si efectele dependentei de jocuri de noroc. Code for Romania solicita CNA integrarea de mesaje de avertizare a populatiei.
Luni, 23 Octombrie 2023
Initiativa reprezinta un demers asociat Campaniei „Asteapta-te, romane. #PUTEM3000", in cadrul careia Code for Romania a lansat saptamana aceasta platforma SanatateaMintala.ro.
Momente de tandrete de 120 de ani. Milka: tandretea uneste generatiile de romani, reduce distanta si diferentele dintre ele
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si...
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
Premiera in imobialiare de lux. Stejarii Collection, prima cladire rezidentiala din Bucuresti certificata Green Homes & BREEAM cu nivelul “Excelent”
Luni, 28 August 2023
 ,,Dubla certificare pe care am obtinut-o valideaza faptul ca prin constructia Stejarii Collection stabilim un nou standard de excelenta in dezvoltarea urbana si reconfirma totodata devotamentul nostru fata de calitate, inovatie, responsabilitate si un viitor mai curat pentru noi si generatiile urmatoare”, a...
Analogue Festival 2023: Trei zile de concerte si experiente in mijlocul naturii intre 25 si 27 august
Vineri, 25 August 2023
 Ultimul mare festival muzical al acestei veri incepe vineri, 25 august, pe platoul Faget de langa Mioveni. Artisti romani si internationali vor urca pe scena principala a festivalului, printre care B.U.G. Mafia, Delia, John Newman, Selah Sue, Subcarpati, Tinie Tempah, Asian Dub Foundation, Kadebostany, The Mono...
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
 71% dintre romani cred ca viata lor s-a imbunatatit de cand au pisica. Studiu Whiskas, realizat de Reveal Marketing Research
Marti, 01 August 2023
 Romanii considera reducerea stresului (74%), distractia alaturi de felina (72%) si timpul de calitate petrecut impreuna (70%) printre cele mai importante beneficii ale traiului alaturi de o pisica
O noua premiera Daruieste Viata. Romanii pot echipa Spitalul de Copii construit din donatii. #NoiFacemUnSpital
Luni, 19 Iunie 2023
 Cu investititii de peste 60 milioane de euro in sistemul medical din Romania , Asociatia Daruieste Viata lanseaza, in parteneriat cu Tazz, o campanie inedita de strangere de fonduri pentru initiativa #NoiFacemUnSpital. Romanii vor putea face donatii pentru echiparea si dotarea Spitalului – de la echipamente...
Cu un buget de peste 350.000 de euro, Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile lanseaza al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului In Stare de Bine
Luni, 12 Iunie 2023
 Dedicat ONG-urilor, valoarea finantarilor se situeaza intre 10.000 si 60.000 de euro per proiect, iar propunerile de proiecte pot fi depuse de catre organizatiile interesate pe platforma 
Excesul de ecrane (59%), expunerea in mediul online (52%) si violenta din mass-media (43%) - principalele provocari pentru copii ale parintilor romani
Joi, 08 Iunie 2023
 In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Pentru prima data, Galeria Rotenberg-Uzunov va fi prezenta la MoBU - International Art Fair of Bucharest, stand 15B, deschis la Romaero Baneasa, in perioada 19-28 mai 2023
Vineri, 19 Mai 2023
Galeria va fi prezenta la MoBU, cea mai noua platforma de arta contemporana din zona Europei Centrale si de Est, cu o selectie de opere ale unor artisti tineri, cunoscuti deja pe piata de arta interna si internationala si tranzactionati la casele de licitatii.
Peste 25.000 de persoane au vizitat Romanian Design Week in prima saptamana de festival
Vineri, 19 Mai 2023
 Expozitia poate fi vizitata de luni pana vineri in intervalul 12:00–22:00, iar in weekend intre orele 10:00–22:00 pana duminica, 28 mai. Accesul este gratuit si se face in baza unei rezervari prealabile sau direct, la intrare.
Maspex Romania sustine Cupa Tymbark Junior 2022-2023 pentru echipe de fotbal formate din elevi, fete si baieti, cu varste intre 6 si 12 ani
Luni, 24 Aprilie 2023
 „ONSS Fotbal – Cupa Tymbark Junior este cea mai mare competitie la nivel de fotbal de baza din Romania. Cu peste 100.000 de participanti la fiecare dintre cele 4 editii ale sale de pana acum, aceasta intrecere reprezinta un pas important pentru multi dintre tinerii nostri care ulterior aleg sa practice...
Profi aduna in festivalul Suflet de Romania producatorii locali si traditiile populare pe Domeniul Regal de la Savarsin, in ultimul weekend din aprilie
Joi, 20 Aprilie 2023
 Evenimentul este initiat de Profi pentru a incuraja comunitatea sa se conecteze la valorile autentice, gusturile bune si traditiile satului romanesc prin intermediul unor experiente traite intr-un cadru natural in care este recreata lumea rurala asa cum  e bine sa fie cunoscuta si de generatiile mai noi.
Noua conducere BRAT 2023 – 2025. Asociatia profesionala realizeaza 12 studii esentiale pentru functionarea corecta a industriei media online, outdoor, print si radio
Luni, 03 Aprilie 2023
 BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
Peste 1100 De Magazine Partener Profi, la sfarsitul lunii martie 2023
Luni, 03 Aprilie 2023
 “Acest model de afacere este ideal pentru cine doreste sa devina antrepenor. Modelul este deosebit de apreciat, implica riscuri financiare minime si te poti bucura inca de la inceput de vizibilitate in piata, de un pool de clienti fideli, de strategiile de marketing precum si de celelalte avantaje oferite de...
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
« 1 2 3 4 5 »