Rezultatele cautarii dupa : "12"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 11 Iulie 2011
Campania de informare si constientizare „Egalitate la angajare si la locul de munca” initiata de Universitatea Bucuresti si agentia Media Consulta International, companie care a asigurat creatia si productia a trei spoturi TV si a trei spoturi radio, precum si difuzarea acestora pe posturi TV si radio nationale.
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Miercuri, 18 Mai 2011
Mediafax Monitorizare completeaza serviciile de monitorizare web cu peste 12.500 de pagini de Facebook. Andra Voiculescu, Publisher: „Targetul...
Joi, 12 Mai 2011
"Aceasta este o investitie care da roade acum: 2 milioane de cititori pentru toate produsele grupului – care isi poate permite acum aceste produse cu plata”, a mai adaugat patronul Adevarul Holding
Marti, 03 Mai 2011
La doar o zi dupa ce ieri, 2 mai, Ioana si Ionut Vintu anunta cedarea partilor din Realitatea lui Elan Schwartzenberg, astazi (3 mai), managerul postului de televiziune, Sebastian Ghita, a anuntat ca vanzarile televiziunii vor fi reprezentate de Media Consulta International, incepand de luni cu 9 mai.
Joi, 28 Aprilie 2011
Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis
Joi, 28 Aprilie 2011
Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
Marti, 12 Aprilie 2011
Daca business-ul de media este 75-80% din cifra de afaceri The Group de 108 mil. EUR, concluzia lui Mucichescu este ca jumatate din piata companiilor de media locale prezente in rapoartele internationale RECMA ar trage oblonul pe o piata romaneasca de 320 Mil. EUR in 2010
Miercuri, 09 Martie 2011
Motorizata de cotidianul Romania Libera, divizia de evenimente de business lansata de grupul Medien Holding va fi orientate catre accesarea si gestionarea fondurilor europene si vrea sa atraga bani nu din taxe de intrare, ci din parteneriate de business
Marti, 08 Martie 2011
Agentia de relatii publice afiliata la reteaua Weber Shandwick a incheiat 2010 cu o cifra de afaceri de aproximativ 2,4 Milioane EUR (10.155.975 Lei ),...
Marti, 08 Martie 2011
Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)
Vineri, 04 Februarie 2011
„Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Marti, 01 Februarie 2011
Cu tiraje de la 100-150.000 exemplare pana la peste 500.000 exemplare, proiectele speciale si suplimentele editate de companiile Medien Holding au fost inserate nu numai in produsele grupului ci si in publicatiile altor editori
Miercuri, 12 Ianuarie 2011
Nou Managing Director Publicis Modem Asia-Pacific, Thierry Vandewalle a co-fondat in anul 2000 agentia de marketing digital Wcube din Franta, preluata in 2007 de grupul Publicis, companie unde a lucrat pentru clienti precum: Dior, Carrefour, Louvre Museum sau Manpower
Vineri, 03 Decembrie 2010
Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Joi, 25 Noiembrie 2010
Castigat in urma unei licitatii locale si unul dintre cele mai mari fonduri de investitii din lume cu active totale de peste 600 Miliarde de dolari, Franklin Templeton...
Luni, 08 Noiembrie 2010
Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Vineri, 05 Noiembrie 2010
Mihai Fetcu (31 ani) s-a alaturat agentiei de publicitate ca Senior Art Director in 2009, si coordoneaza activitatea departamentului de creatie incepand din luna iulie
Joi, 04 Noiembrie 2010
Cu un business estimat in acest an la 2-2,5 Mil. EUR, Alin Alecu, Deputy GM la Arbomedia a declarat pentru AdPlayers ca proiectul televiziune locala se incadreaza perfect in strategia actionariatului Goldbach care si-a anuntat deja accentul pe media electronica
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: