Rezultatele cautarii dupa : "12"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Noul castigator al concursului pentru logo-ul Bucurestiului, propus validarii publice. Decizia, pe 12.
Sambata, 06 Mai 2017
 In urma descalificarii lucrarii declarate initial castigatoare, juriul concursului organizat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a desemnat un nou invingator in persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, urmatorul clasat in functie de punctaj.
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Echipa Profi a alergat pentru 2500 EUR in favoarea proiectului Vreau sa cresc sanatos
Marti, 25 Aprilie 2017
Aflate la cea de-a doua participare la crosul din Piata Libertatii, magazinele PROFI si-au sporit in acest an nivelul de implicare si au contribuit la strangerea sumei de 11.330 de lei in favoarea proiectului Vreau sa cresc sanatos, adresat de Fundatia Profilaxis copiilor supraponderali si familiilor acestora.
Campanie Brico Depot pe Catalog. 2016: Havas Worldwide ADDV - creatie, Zenith - media, Pure Media - comunicare. 2017: 23, MEC si Pure Media.
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania #Catalogul2017 se deruleaza atat in media traditionala - pe TV, radio si outdoor, cat si in new media -  Facebook, Linkedin si Youtube.
Carrefour dubleaza, cu Billa, la 63 magazinele in campania Banca de Alimente, alaturi de Crucea Rosie
Vineri, 21 Aprilie 2017
 In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
Cladiri de birouri in media: 6 din 15 proiecte de peste 20.000 mp acopera 66% din articolele online
Luni, 10 Aprilie 2017
 United Marketing Partner a lansat, potrivit agentiei, primul studiu de acoperire mediatica in industria dezvoltarii proiectelor de birouri
Cooperativa Agricola Carrefour produce 5.000 tone de legume cu 80 de familii. Lansare, McCann PR.
Vineri, 07 Aprilie 2017
 Lansata la 30km de Bucurestil, prima cooperativa agricola fondata alaturi de un retailereste dezvoltata la Varasti si produce 5.000 de tone de legume
Ciprian Marica, anti-bullying. Sportivul se alatura Cartoon Network si Asociatiei Telefonul Copilului intr-o campanie nationala
Marti, 04 Aprilie 2017
 In anul 2016, peste 1500 de cazuri de bullying au fost inregistrate de Asociatia Telefonul Copilului, la linia telefonica gratuita dedicata copiilor - 116 111
Comitetul etic Produsul Anului a validat finalistii editiei 2017
Vineri, 31 Martie 2017
Beneficiind de expertiza mai multor consultanti si analisti in marketing si comunicare, in cadrul intalnirii, membrii Comitetului Etic al competitiei au validat un numar de 18 categorii din ariile de FMCG, suplimente alimentare, electrocasnice pentru ingrjire personala si banking.
In anul 12 pe piata outdoor, initial regionala AAM Group tinteste in top acoperire nationala
Marti, 28 Martie 2017
 "In anul 2017, agentia AAM are ca obiectiv principal cresterea retelei de panouri publicitare, in tot mai multe orase si din afara Transilvaniei, tintind topul celor mai mari agentii outdoor", a declarat pentru adplayers, Paul Calin Aldea, administratorul si fondatorul companiei.
Dupa 4 ani de pauza, Campionatul National de Patinaj Artistic pentru copii intra pe gheata. Peste 70 de sportivi pe Patinoarul Olimpic Telekom Arena
Joi, 23 Martie 2017
 Dupa o pauza de peste patru ani, din lipsa unui spatiu adecvat pentru organizarea competitiei in Capitala, Campionatul National de Patinaj Artistic pentru copii intra pe Patinoarul Olimpic Telekom Arena
Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
10 milioane de abonati; 984,7 mln. euro venituri consolidate; 175,2 mln. euro EBITDA. Rezultatele financiare Telekom Romania 2016.
Joi, 02 Martie 2017
 370.000 clienti pentru serviciile convergente MagentaONE (Telekom Romania Communications), Venituri totale in crestere cu 4,2%, la 457,1 milioane euro, pentru intreg anul 2016 la Telekom Romania Mobile Communications
Promotie de primavara la Patinoarul Telekom Arena: Gratuit la peste 150 de modele auto Tiriac Collection
Miercuri, 01 Martie 2017
 Grupurile organizate de copii si elevi, cat si juniorii care practica hochei sau patinaj, beneficiaza de acces gratuit la Telekom Arena pentru sesiunile de antrenament pe intreg parcursul anului.
CNA
Alexandru Jucan, CNA: Dupa ce platesc amenda (Kanal D), raman cu 243.000 de euro. Rentabil, nu?
Miercuri, 22 Februarie 2017
Membru in Consiliul National al Audiovizualului, Alexandru Jucan este de parere ca postul de televiziune Kanal D a iesit in profit cu 243.000 de euro dupa amenda de aproximativ 45.000 de euro (200.000 de lei) primita de la CNA pentru depasirea spatiului legal de publicitate de 12 minute pe ora.
Amenda de 45.000 de euro primita de Kanal D pentru depasirea spatiului publicitar
Marti, 21 Februarie 2017
 In aceeasi sedinta au mai fonst sanctionate cu aproximativ 5.500 euro Antena 3  (25.000 de lei) si  cu 2.200 euro  Realitatea TV  (10.000 de lei), iar B1 a primit somatie publica
Surse adplayers: Regulamentul de amplasare a publicitatii stradale, propus spre consultare de CGMB
Miercuri, 15 Februarie 2017
 Primaria Municipiului Bucuresti pregateste pentru consultare Regulamentului local pentru autorizarea, construirea si amplasarea mijloacelor de publicitate. Revista adplayers prezinta cele aproximativ 100 de zone protejate unde este interzisa publicitatea stradala precum si distantele fata de intersectii sau alte repere la care sunt autorizate mijloacele de amplasare a publicitatii...
Mutari majore la GroupM: Nr. 1 Mindshare, Oana Petroff - CEO la MediaCom. Mindshare - sef nou.
Miercuri, 15 Februarie 2017
Fosta numarul 1 Mindshare, Oana Petroff, este noul CEO al MediaCom Romania, functie ocupata inainte de prima jumatate a anului 2016 de catre Carmen Lixandru.