Rezultatele cautarii dupa : "100 ani"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4
Saptamâna Financiara a sarbatorit 2 ani, numarul 100 si 230.000 cititori/editie
Joi, 08 Martie 2007
Saptamânalul condus de Mihai Craiu - Director General si Gabriela Vrânceanu Firea - Director Editorial a ajuns în prezent, potrivit ultimului val al Studiului National de Audienta Focus, la 230.000 de cititori pe editie
Atentie se deschid usile audientei la Metrou: 400.000 de persoane
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
Starlink vede prin Fereastra Suki
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
DDB Bucuresti conduce Alpha Auto
Luni, 29 Mai 2006
Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este  o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
Robert Tiderle, Papaya Advertising: Licitatie. S-au s-a uitat acest cuvant?
Marti, 23 Mai 2006
"10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or" cu Robert Tiderle (foto), Director General Papaya Advertising
Tempo Advertising si Initiative comunica dorintele Orange
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Brands&Bears incalta Scholl cu o promotie
Miercuri, 22 Iunie 2005
"Cu Scholl ai Italia la picioare" ii trimite pe (3) drumuri de vacanta de neuitat pe cei care cumpara in perioada 20 iunie – 20 august
Freedom House mai primeste „candidati” la “Tanarul Jurnalist al Anului” pana marti
Marti, 24 Mai 2005
Organizatorii au impins pe 31 mai termenul limita pana la care pot fi inscrise materiale
Prospero a reconstituit Hamburgul in Micul Paris pentru Holsten
Joi, 19 Mai 2005
Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din "cetatea" germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
Holcim toarna 1000 de tone de ciment pentru sinistratii din Banat
Miercuri, 18 Mai 2005
Donatia pentru reconstructia si renovarea scolilor, caselor si spitalelor din zonele afectate de inundatii a fost facuta in cadrul campaniei “Realitatea face digul” initiata de Realitatea TV
Cu Gindul in Publicitate
Miercuri, 27 Aprilie 2005
"Ziarul lui Popescu si Dinescu" are un tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista pentru pagina de publicitate alb negru de 2.475 EUR si 3.685 EUR pentru color
« 2 3 4