Rezultatele cautarii dupa : "1 mai"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Da, e gratis! la Romtelecom de la Grey
Joi, 31 Mai 2007
Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
Mihai Ghyka (Interbrew), review EFFIE 2006 Cresterile pe care le generezi când esti lider sunt mai putin spectaculoase
Miercuri, 04 Aprilie 2007
Cu 2 Gold Effie pentru Bergenbier si 1 Silver Effie pentru Lowenbrau la EFFIE 2007, Mihai Ghyka - Directorul General al Interbrew reaminteste ca, anul trecut, dupa ce câstiga 1 Grand Effie, 2 Gold si 1 Silver "anticipa ca "Va fi (..) mult mai greu pentru Bergenbier sa câstige un Effie în anii urmatori "
Senior Strategic Planner si Group Account Director noi la Ogilvy Group
Marti, 20 Martie 2007
Fost Client Service Director la GAV | Scholz&Friends, Raluca Sultan (foto) este noul Senior Strategic Planner la Ogilvy Group, iar Alexandra Murray vine Group Account Director la Ogilvy Group de la Scala JWT
Povestea Timisoreana merge mai departe cu GMP
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
AdEvolution vrea 5,6 Mil. EUR
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca în 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "îsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Ringier va avea un sfert din Dogan
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
Grupul Ringier va detine 25% din Kanal D Romania (Dogan Media International SA), ce va fi lansat si va începe sa emita pe 18 februarie 2007, parteneriatul de sustinere reciproca din România urmând sa sprijine dezvoltarea a doua grupuri de media cu cifre de afaceri de 0,8 miliarde de EUR (Ringier) respectiv 1,2 miliarde USD (Dogan)
Licitatia pentru audientele TV din 2008 a fost câstigata de oferta tehnica
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
În competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, câstigatoarea - compania GFK România a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
CNA a taiat primele chitante pe 2007
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Prima sedinta CNA a adus amenzi de 75.000 lei pentru trei posturi de televiziune: National TV – 25.000 lei, Prima TV – 25.000 lei, OTV – 25.000 si somatii publice pentru National TV si OTV
IAA
EFFIE mai asteapta concurentii pentru campania de promovare
Vineri, 15 Decembrie 2006
Organizatorii prelungesc termenul limita pentru Concurentii care se vor înntrece în campania de promovare pâna la 8 ianuarie 2007, brief-ul fiind disponibil la www.iaa.ro
Media Galaxy a vândut, cu 1 Leu, 3000 de produse în 3 saptamâni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat în luna noiembrie
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
McCann Erickson a dat mai mult de 10.000 EUR pe Trandafirul de Aur
Luni, 09 Octombrie 2006
Agentia Anului la Golden Drum 2006 a cheltuit aproximativ 10.000 EUR cu festivalul de publicitate, dupa cum afirma Bogdan Enoiu, seful agentiei, cele aproape 60 de lucrari înscrise în festival reprezentând, dupa o estimare AdPlayers, 1 din 5 lucrari românesti intrate în concurs si un buget de aproape 15.000 EUR numai pentru înscrieri
Vodafone trage internet 3G Broadband
Vineri, 06 Octombrie 2006
România este cea de-a 9 a divizie Vodafone si cea de-a 7-a din Europa care lanseaza 3G Broadband - o solutie de conectare mobila performanta care asigura viteze de pâna la 1.4 Mbps, de 4 ori mai mult decât viteza furnizata de 3G
Românii au pus mâna pe locul 1 la înscrierile Golden Drum
Vineri, 22 Septembrie 2006
Confirmând estimarea de saptamâna trecuta facuta de surse apropiate festivalului de publicitate pentru AdPlayers , Golden Drum 2006 a tras linie sub 278 de înscrieri românesti, plasând publicitarii din România pe locul 1 la acest capitol
Raportul Agentiilor Media din Romania (Proiectie 2006, cifre definitive 2005)
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Philip Morris la Image Promotion
Marti, 04 Iulie 2006
Agentia de relatii publice a semnat pentru imaginea brandurilor Philip Morris Romania pana la sfarsitului lui 2007, dupa o licitatie in urma careia a castigat  toata gama de servicii de relatii publice, de la media relations pana la management de eveniment
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Humanitas Bookfest: peste 85.000 EUR
Luni, 26 Iunie 2006
Cu un buget de aproximativ 16.000 EUR pentru salonul de carte, Humanitas a inregistrat la Bookfest vanzari totale de "3 miliarde de lei si ceva peste; cu un varf al vanzarilor sambata (aproape 1 miliard de lei)"
Castigatorii Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1