Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 28 Mai 2016
In minutul de maxima audienta de la 22:43, show-ul a fost urmarit de peste 2.6 milioane de romani.
Vineri, 08 Aprilie 2016
Intr-un email primit pe adresa adplayers, Vlad Ruta face diferenta intre manager si investitor in dreptul la replica pentru un interviu publicat intr-o publicatie online.
Estimare TVR pe Romania - Spania, de duminica. Rating de 13% si 27% cota de piata in public national
Vineri, 25 Martie 2016
Printre marcile cu spoturi publicitare in meciul de duminica, 27 martie, incepand cu 21.45 la TVR 1, TVR HD si TVR+se numara Bancpost, Altex, Medlife, Autoitalia, Coca-Cola, Panini, Molsom Coors, Vel Pitar, QAB, Telekom, Bosch, Beiesdorf, Renault, McDonald's, Lay's.
Vineri, 04 Martie 2016
Miercuri, 09 Decembrie 2015
Proiectul Alcohelp a informat peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool in cei 6 ani de activitate, potrivit unei informari trimise partenerilor de catre Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania, companie care sustine programului de responsabilitate sociala.
Joi, 24 Septembrie 2015
41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania. Urmatorul segment cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).
Vineri, 22 Mai 2015
Potrivit companiei, se estimeaza ca TVC-ul de promovare va fi vazut de peste 1 milion de consumatori. Campania de lansare a fost semnata de Ogilvy & Mather, agentia care a castigat pitch-ul Strongbow la inceputul acestui an.
Luni, 12 Ianuarie 2015
“In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
Luni, 21 Iulie 2014
Kubis Interactive a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aproximativ 1.8 de milioane euro, cu 20% mai mult fata de anul precedent, si tinteste cat mai sus si in 2014
Joi, 29 Mai 2014
Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio...
Marti, 17 Decembrie 2013
Reteaua de socializare da start vanzarii reclamelor video din 19 decembrie si tinteste o bucata din imensa placinta a publicitatii TV evaluata mondial la peste 60 Miliarde USD
Joi, 12 Decembrie 2013
Cu un rebranding care a debutat in 2012 si urmeaza sa fie finalizat anul viitor, Grupul Teamnet are o noua identitate de la Brandtailors.
Miercuri, 06 Noiembrie 2013
„Sunt sigur ca voi ramane in acelasi domeniu in care m-am perfectionat si am acumulat o mare experienta insa forma in care o sa continui o sa fie diferita fata de ce am facut inainte”, Bogdan Prajisteanu, ex Managing Director, MEC Romania.
Luni, 21 Octombrie 2013
ADPLAYERS REPORT / REGII DE MEDIA 2013. Cifrele de afaceri ale regiilor de media la raport 2012 versus 2011.
Marti, 04 Iunie 2013
Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Luni, 03 Iunie 2013
O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Vineri, 31 Mai 2013
„Scopul santajului era sa forteze incheierea unui contract de retransmisie prin satelit a canalelor Antena TV Group, in conditiile impuse de aceasta, pentru o suma de peste 30 milioane EURO. Acest santaj este o continuare a unei campanii mediatice negative exercitate de Antena TV Grup impotriva companiei noastre in ultimii ani, in incercarea de a ne forta sa platim sume exorbitante...
Vineri, 31 Mai 2013
TVR 2, TVR HD si portalul video al Televiziunii Romane - TVR+ vor transmite Campionatul European de Gimnastica Ritmica ce se desfasoara la Viena
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Cu un buget estimat la 150-200 mii de euro, autorii campaniei dezvoltate de Saatchi & Saatchi si Zenith Media au declarat pentru adplayers ca, pe langa awarness, printre obiectivele campaniei La Festa 3 in 1 se numara intinerirea brandului La Festa si cresterea cotei de piata.
Luni, 25 Februarie 2013
Cu aproximativ 2 Mil. EUR din Goldbach Media si 2 Mil. EUR din Goldbach Audience pe anul 2012, noua divizie Goldbach Outdoor Network are ca tinta 1.000 de panouri si 300-500.000 EUR din OOH
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: