Rezultatele cautarii dupa : "1 1000"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mai bine de 1 din 3 români sunt fericiți la locul de muncă, în timp ce 2 din 3 nu se simt împliniți profesional. Reveal Marketing Research
Vineri, 07 Martie 2025
 Procentul angajaÈ›ilor care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Februarie 2025
 67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
 30% dintre romani folosesc filtre pe social media, iar 1 din 2 utilizatori ai acestora s-au simtit presati sa le foloseasca din cauza standardelor sociale
Marti, 11 Februarie 2025
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research: ,, Tentinta ridica intrebari importante despre impactul pe termen lung asupra sanatatii emotionale si a autenticitatii in mediul digital."
 7 din 10 romani vor sa reduca risipa de energie pentru a-si optimiza costurile la utilitati. Reveal Marketing Research pentru Romania Eficienta.
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 In perceptia romanilor, eficienta energetica este asociata in cea mai mare masura cu costurile utilitatilor (21%), confortul personal (18%) si sanatatea individuala (17%).
Asociatia Daruieste Aripi ajuta copiii ucraineni bolnavi de cancer, in parteneriat cu Societatea Romana de Onco-Hematologie Pediatrica (SROHP), dezvoltata de Code for Romania
Miercuri, 16 Martie 2022
 „Viata copiilor bolnavi de cancer din Ucraina continua sa fie in pericol chiar si dupa evacuarea din zona de razboi, atat timp cat sunt privati de asistenta specializata de care au nevoie. Preluarea lor neintarziata este o prioritate pentru care isi unesc eforturile institutiile europene si ONG-uri...
Agentie romaneasca aleasa furnizor digital global de un gigant de 1,2 Miliarde EUR
Marti, 24 Iunie 2014
 Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR

 

Cum sa omori un Effie ?
Miercuri, 16 Martie 2011
 Pentru ca, de-a lungul existentei festivalului de eficienta in comunicare Effie Awards Romania, zecile de cazuri scoase din competitie au fost de acelasi ordin de marime cu cel al inscrierilor acceptate, AdPlayers incepe astazi o pledoarie impotriva descalificarii abuzive, de forma, ale competitiei

Informatia digitala masoara 800.000 petabytes iar anul viitor ar putea depasi 1,2 zettabytes
Marti, 08 Iunie 2010
 Tendinta de a digitaliza intreg continutul si toate sursele de informare nu va duce la moartea printului, dar ar putea duce la aparitia printului exclusiv la cerere (print on...
Crazy Toys: lansare cu 30.000 EUR, vanzari online de 587.000 EUR
Luni, 27 Aprilie 2009
 Lansat pe 16 decembrie 2005 cu o investititie care a depasit 30.000 euro, magazinului online de jucarii Crazy Toys (www.crazytoys.ro) a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 587.000 de euro
Cine se uita la The Money Channel?
Miercuri, 18 Iunie 2008
Cercetarea s-a realizat de catre Gfk pe un esantion reprezentativ de 1.522 de persoane, iar datele au fost colectate in perioada 15 aprilie - 19 mai prin intervievarea online, pe site-ul www.tmctv.ro, a persoanelor...
Peste 1000 de oameni la Ursus Land
Vineri, 17 August 2007
“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate  responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
Raportul Mondial al Retelelor de Media (Proiectie 2006)
Vineri, 14 Iulie 2006
RECMA, singura companie de cercetare care investigheaza industria de media la nivel global, face cunoscut clasamentul mondial al retelelor de agentii de media, pe baza investigatiilor din intreaga lume, inclusiv Romania (iulie 2006)