Rezultatele cautarii dupa : "0 a"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
A&M International: productie outdoor – indoor de 5,2 Milioane EUR pe an
Vineri, 31 Iulie 2009
 „Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Finalistii si Castigatorii Internetics 2008
Vineri, 31 Octombrie 2008

Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online

AdPlayersREPORT BOOM: 1,3 Milioane EUR pe Q3 din 2008 si 4,8 Mil. EUR pe Q1-3
Joi, 16 Octombrie 2008

Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

Stefan Stroe, Strategic Planning Director la Starcom, pleaca intr-o „agentie de creatie”
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom
Mihnea Vasiliu, Dragos Stanca si Sorin Vulpe conduc noua structura cu 3 divizii pe public tinta din Realitatea-Catavencu
Miercuri, 20 Februarie 2008

Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).

SATI ianuarie: 180 de website-uri, 37 milioane de vizitatori, 630 Milioane de pagini
Luni, 18 Februarie 2008

Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini

Nu am sa-mi cer scuze Mugur Patrascu, iLeo
Marti, 13 Noiembrie 2007
„Nu am sa-mi cer scuze pentru ca am iesit a doua agentie in festival conform criteriilor de evaluare din concurs”, spune Mugur Patrascu este Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo). „Nu am sa-mi cer scuze si nu am sa mai caut contraargumente pentru a ma “disculpa””
Blog Agency vrea 200.000 EUR din Blogvertising
Joi, 16 August 2007
“Pana la sfarsitul anului, noi estimam ca vom mai putea ataca 25-50.000 de euro, insa anul viitor ne propunem sa atragem 200.000 de euro pentru proiecte online care implica bloguri”, a declarat pentru AdPlayers, fostul PR MediaPro Interactiv - Ionut Oprea, unul din fondatorii BlogAgency ce si/a propus valorificarea comunicarii pe bloguri
AdVenture crediteaza Respiro pentru Lauren Finance de la A&D Pharma
Luni, 06 August 2007
Potrivit oficialilor de comunicare ai agentiei, colaborarea pe noul proiect Respiro dintre Lauren Finance, membra a grupului A&D Pharma, si AdVenture, s-a concretizat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate in luna iunie, pitch la care au mai participat alte cinci agentii de publicitate
Euro Effie nominalizeaza in finala
Vineri, 13 Iulie 2007
"Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania", a  afirmat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania
ARMA va masura audientele TV pe toate fetele
Duminca, 27 Mai 2007
Marti, 29 mai (maine) are loc primul seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta care ii are ca vorbitori pe Dr. Rudolf Bretschneider - GfK Austria, Alessio Fattore - Starcom Italia,  Dr. Bernhard Engel - ZDF Germania si Nicu Laita - Presedintele Comitetului Tehnic al ARMA
(Ne)Comunicarea platilor online Madalin Matica, DotCommerce
Luni, 12 Martie 2007
Într-un editorial pentru AdPlayers, Madalin Matica -  Director de Operatiuni Europene, DotCommerce International USA afirma: "Comertul electronic a generat foarte multe articole de presa, mii de însemnari pe bloguri si zeci de conferinte dar, în ciuda acestor eforturi, facute în cea mai mare parte de magazinele virtuale sau de procesatorii de carduri, plata prin intermediul cardurilor...
Câstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atât în ceea ce priveste seminariile, cât si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
Audientele medii TV din decembrie
Luni, 15 Ianuarie 2007
Cifrele de audienta medii ale televiziunilor - indici de audienta (rating) si cota de piata (market share, share), citate de ARMA din Serviciul National de Audienta TV, pentru perioada 1- 31 decembrie 2006, toata ziua (whole day), Univers National si Urban, în rândul persoanelor cu vârsta peste 4 ani
Miki Vârtosu a demisionat din functia de Director Executiv, MediaCom România
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Director Executiv al MediaCom România, Miki Vârtosu (Mihai Vârtosu Junior n.r.) a demisionat din functie pentru a urma o alta cariera, au afirmat, pentru AdPlayers, oficialii de comunicare ai specialistului de media din grupul WPP
Webstyler bate Internet(ics)-ul
Vineri, 20 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala a desemnat câstigatorii, trofeul cel mare de Agentia Web a Anului fiind adjudecat de compania condusa de Bogdan Nitu (foto)
Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se îngramadesc la trofele Internetics în cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
8500 de clienti în promotia Eufonika
Joi, 21 Septembrie 2006
Eufonika, brandul care ofera convorbiri pentru utilizatorii de telefonie fixa, anunta ca promotia 1688+1 a ajuns la final, si „a atras numerosi utilizatori noi ai serviciului EUfonika, rezultatul fiind înregistrarea a aproape 8,500 de noi clienti”, a spus Tudor Bosînceanu (foto), Director Comercial Eufonika
O vena de ajutor, donarii de sange
Joi, 15 Iunie 2006
Brands & Bears a dat "o vena" de ajutor creativa pentru posterul "Fa un gest impotriva mortii! Doneaza sange!" pentru Ziua Internationala a Donarii de Sange (14 iunie)
« 1 2 3 »