Rezultatele cautarii dupa : "research"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 02 Martie 2022
A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
Miercuri, 30 Iunie 2021
Peste 30% dintre romani consuma produse ecologice si sunt de parere ca un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului inconjurator (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu Retail-FMCG pe un esantion de 1024 de persoane.
Luni, 06 Iunie 2011
Organizatorii festivalului au facut public si in acest an cei „peste 80 de membri” ai juriului, dar niciodata cine, si mai ales ce categorii a...
Luni, 26 Martie 2007
Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
8 din 10 romani declara ca isi colecteaza gunoiul menajer selectiv. Studiu Reveal Marketing Research
Vineri, 10 Septembrie 2021
53% dintre respondentii cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 ani declara ca folosesc in cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice
Luni, 05 Aprilie 2021
Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Luni, 04 Septembrie 2017
Conform studiului de audienta, citat de MGSI, realizat in perioada 24 aprilie-13 august 2017 de IMAS- Marketing si Sondaje S.A. si MERCURY RESEARCH S.R.L, la nivel national Kiss FM este ascultat zilnic de 2.389.800 de persoane
Miercuri, 17 Martie 2021
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
Marti, 28 Aprilie 2009
Condusa de fosta Synovate, Adina Vlad, Managing Partner Unlock market research in ultimul an de activitate, compania de cercetare de piata are 30 de oameni
Joi, 10 Martie 2022
83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
Luni, 05 Decembrie 2016
Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Luni, 17 Decembrie 2007
Compania de cercetare de piata Q Research (TheGroup) face studii online de tip Focus Group Interview (FGI), in parteneriat cu Geminus Research
Marti, 06 Septembrie 2016
Audienta posturilor de radio din familia Digi a crescut, conform rezultatelor Studiului de Audienta Radio realizat de catre IMAS si Mercury Research in perioada mai- august 2016, citate de reprezentantii de comunicare.
Marti, 14 Iunie 2022
Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
Miercuri, 28 Iunie 2006
Claudia Mirica (34) - Account Supervisor (foto), Iulia Manda (29 ) - Account Supervisor al departamentului de BTL si Robert Sirbu – Research manager se alatura agentiei conduse de Cristina Oanta
Marti, 16 Octombrie 2007
Studiul a fost facut de catre Brand Management impreuna cu Operations Research pe un esantion de reprezentativ de 3.200 de persoane din Bucuresti, Timisoara, Iasi si Cluj
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
Luni, 19 Noiembrie 2007
Agentia a luat, cu Wash&Go, un Silver si un Best Use of Research
Marti, 04 Noiembrie 2008
Potrivit unor surse apropiate companiei, noua companie se vanumi TruMedia Research si va fi condusa de Tudor Fulea, fost Head of Global Knowledge Center in cadrul Leo Burnett si unul din fondatorii Proximity si Cupon Pro
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: