Rezultatele cautarii dupa : "v"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras într-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vânzari prin posta vrea în 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vârf pe piata locala a comertului prin posta
Joi, 25 Ianuarie 2007
În crestere cu 49% fata de anul precedent, Walmark România a înregistrat, pentru anul 2006, o cifra de afaceri de 13,3 milioane de euro, brand-urile cele mai vândute fiind ArthroStop, GingkoPrim, Prostenal si MemoPlus
Luni, 04 Septembrie 2006
"Vrem ca peste un an sa fim playerul numarul 1 din online si sa avem 35-40% cota de piata din vânzari", a declarat Orlando Nicoara, Director General, MediaPro Interactiv, companie a carei exclusivitate de vânzare în grup taie, pentru început, site-urile din trustul MediaPro de pe lista AdEvolution
Marti, 01 August 2006
Pe o piata a canalelor internationale estimata de catre Arbomedia, în acest an, la 6,5 - 7 milioane EUR, regia condusa de Serban Ciusca va reprezenta, de la 1 septembrie, vânzarile si biroul de marketing al canalului de filme si seriale Hallmark
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
Joi, 08 Februarie 2007
Jiri Rizek, CEO Flamingo Group estimeza ca anul 2007 "va aduce o crestere a vânzarilor de calculatoare la nivelul întregii piete, acestea atingând un total de 700 000 de unitati"
Vineri, 15 Septembrie 2006
"SMI si NetBridge sunt companiile care au dreptul sa vânda în exclusivitate spatiile media ale Vodanet începând cu 15 septembrie", a declarat pentru AdPlayers, Vlad Stan (foto), Managing Director la Vodanet Media
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vânzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele 376 de unitati comercializate în 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
Luni, 29 Ianuarie 2007
Vodanet dezvolta divizia de Client Service care se va ocupa de managementul campaniilor online desfasurate pe site-urile din portofoliu, si, pe lânga vânzarea de catre NetBridge a spatiului de publicitate, redeschide poarta reprezentarii directe în piata, pe alte produse decât campanii de banere online
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, înseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier România n.r.)
Joi, 17 August 2006
Fondata pe 10 noiembrie 2003, potrivit web site-ului companiei ( www.viagra-advertising.ro ), agentia V.I.A.GRA. Advertising colaboreaza "cu mai mult de 80% din mass media locala si nationala din România"
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamâna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
Joi, 23 August 2007
Prezenta in Romania incepand din 2006, din portofoliul V+O Communication Romania fac parte companiile: COSMOTE Romania, Germanos Romania, Romtelecom, IKEA, Microsoft, Coca-Cola, METRO si real,-
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla câti bani din publicitate fac televiziunile la sfârsitul lunii, piata de media si publicitate va plati în 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV): 21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si
Luni, 30 Iunie 2014
George Carpov, noul PR Account Director care s-a alaturat agentiei, are mai bine de 10 ani de experienta, atat in agentii specializate din Romania, cat si in companii multinationale.
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Luni, 03 Decembrie 2007
Lansarea Bonus Card a fost conceputa de V+O Communication (consultanta in comunicare) si sustinuta de agentiile Cohn&Jansen (publicitate) si Trust Vision (BTL)
Joi, 06 Mai 2021
,,Am ales sa fim empatici cu clientii nostri, carora le multumim pentru deschidere si curaj. I-am ajutat sa suplineasca prin productii multimedia inovative absenta contactului social fizic intre membrii echipelor si al...
Marti, 13 Martie 2007
Compania Baumix a actionat în judecata compania Henkel pentru încalcarea drepturilor de proprietate intelectuala având ca subiect de atac sloganul "pentru profesionisti" dar si designul si aspectul ambalajului
Vineri, 20 Octombrie 2006
"Suntem în discutii extrem de avansate pentru postul de director executiv, cu focus principal pe coordonarea vânzarilor pe toata compania (TV, print, radio, indoor, outdoor si internet)", a declarat pentru AdPlayers, Catalin Sandulache, Managing Partner al regiei Splendid Media, care nu face înca vreo precizare legata de numele noului executiv de vânzari
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: