Rezultatele cautarii dupa : "Unilever"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 Septembrie 2021
“Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
Marti, 27 August 2019
Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital,...
Luni, 19 Martie 2007
Derulata de Brands & Bears pentru Unilever īn Romania, Serbia, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Kosovo si Moldova, promotia de primavara Cif si Domestos pune la bataie 4 milioane de plicuri cu seminte alaturi de sansa de a cāstiga teren pentru o gradina de flori, īn valoare de 25 000 de euro
Joi, 24 Mai 2007
Alexandra Olaru a fost numita Director de Resurse umane al Unilever South Central Europe, aditional functiei de Director de Comunicare, deja detinute in cadrul companiei
Miercuri, 17 Februarie 2010
Dupa un pitch international Unilever, contul de media local ramane la Mindshare. AdPlayers estimeaza bugetul de media din Romania la 11-13 Milioane EUR pe an
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Luni, 08 Mai 2006
Pentru ca la Olimpiadele Comunicarii "a comunica" incepe cu "a citi", JTI Romania, Unilever SCE si UPC premiaza trei concursuri pe teme de comunicare
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia GMP/MAP
Luni, 08 Octombrie 2012
Potrivit unor surse din piata batalia finala pentru contul de media Unilever SCE s-a dat intre cei doi grei aspiranti ai contului Mindshare si OMD.Joi, 27 Septembrie 2007
IAA Summit Live: Making Communication Planning Real, Charles Stopford, Global Media Director Unilever
Marti, 22 Septembrie 2009
Printre companiile care au inscris cursanti la Scoala IAA se numara Unilever, Pepsi, Hochland, Nestle, Ursus Brewries, Saatchi&Saatchi, Media Investment, Mercury 360, Odyssey, Publicis si altele.
Miercuri, 27 Iulie 2022
Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
Joi, 22 Noiembrie 2007
Friends Advertising a creat noua campanie Delikat in urma unei licitatii locale organizate de catre Unilever in vara acestui an, pitch la care au mai participat alte doua agentii
Marti, 05 Iulie 2011
Fost marketing Elite (Doncafe), in 2007, si mai apoi Hochland (2008-2011), Dan Oprescu (45 ani) a fost numit in functia de Director de Marketing al Unilever...
Joi, 21 Mai 2009
Potrivit unor surse din piata, la varful Unilever South Central Europe condusa de Alexandra Gatej, Presedintele Unilever SCE ar urma sa aiba loc un cutremur in care schimbarile ar...
Luni, 08 Februarie 2021
Sub mesajul „Alege sa te bucuri de viata. Alege protectia Lifebuoy”, Unilever lanseaza in Romania gama de produse igienizante Lifebuoy, marca de sapun antibacterian numarul 1 in lume, vanduta in aproape 60 de tari.
Vineri, 18 Martie 2011
Surse AdPlayers apropiate proceselor de selectie spun ca agentiile vor fi invitate incepand de saptamana viitoare la prezentarea unor briefuri de pitch pentru alegerea unor furnizori de servicii de marketing si comunicare pentru produse alimentare
Joi, 22 August 2019
Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
Luni, 09 Octombrie 2017
Desi cea mai importanta parte a creatiei Dove este semnata de o agentie de publicitate, pana la aceasta ora nu este clar inca cine a fost autorul nefericitei creatii pentru care reprezentantii marcii si-au cerut scuze. O parte din creatia digitala de proiect se face la U Studios, un departament de creatie in-house al Unilever.
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
La trei ani de la infiintare, agentia lucreaza pentru proiecte si conturi apartinand Panfoods, Unilever, Porsche Leasing, Porsche Bank, Karom Drinks, Total Sport FM, Sensiblu, Conagra Foods, Trinity Insurance Brokers, Total Air si Global Travel
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: