Rezultatele cautarii dupa : "terchila"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii Domo la care au mai participat Grey, Watermelon, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends si Publicis, potrivit Gabrielei Mândrea, Marketing Manager al lantului de magazine, "coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO România", a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila -...
Joi, 23 Februarie 2012
Cu o crestere de aproximativ 3 ori in 5 ani a afacerii de media a ceea ce astazi se numeste Omnicom Media Group, fostul CEO, Carmen Tanasie, multumeste „tuturor celor alaturi de care am construit impreuna OMG Romnia in ultimii 5 ani: lui Cristian Mucichescu, Nicu Laita si Laurei Badea, lui Mihai Rusescu, Razvan Dragomirescu si Eugen Terchila, dar si intregii echipe din toate...
Sambata, 10 Decembrie 2011
Managing Director al agentiei de media OMD pana in prezent, Mucichescu va coordona vanzarile de publicitate Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Tv, GSP TV. Mandatul sau va fi preluat interimar de Carmen Tanasie, CEO al Omnicom Media Group. Ea
Miercuri, 19 Mai 2021
Fost managing director al agentiei Proximity Bucharest (2006-2011), pozitie in care a accedat dupa un parcurs profesional de peste cinci ani in diferite functii in cadrul aceleeasi agentii, Gabriela Terchila a petrecut ultimii noua ani (2011-2020) in cadrul Nestle Romania, avand responsabilitati extinse in...
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Lucian Chipuc (36 de ani) este noul Client Service Director al agentiei Proximity
Marti, 05 Februarie 2008
„La pitch-ul organizat de firma Bramac au participat trei agentii de publicitate”, a spus Cristina Stoica, Marketing Manager, Bramac
Marti, 04 Octombrie 2005
Impreuna cu Starlink si Brandstorming, compania specializata in amenajari interioare si instalatii a demarat campania "11 ani pentru noi, 11 % pentru tine" si zilele portilor deschise pana la 31 octombrie
Joi, 25 Octombrie 2007
Lucrarea premiata, “Minor Report”, reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Luni, 27 Iunie 2005
Dupa un gratar cu Fuchs, agentia are vara aceasta (pofta de) Toffifee si Merci (vine mancand) de la Stork
Vineri, 07 Decembrie 2007
Din media si publicitate, printre cei care au contribuit la strangerea a 667.860 de euro s-au numarat si Avantgarde Group cu 45.000 EUR, Veronica Savanciuc – 10.000 EUR, iar Andreea Esca -10.000 EUR
Vineri, 29 Aprilie 2005
Gama de bauturi alcoolice Imperial de la Marex Braila face “propaganda Partidului Imperial” cu spoturile "Asa am facut istoria" (30 sec) si teaserul "Statuia" (10 sec)
Marti, 03 Iulie 2007
Cu echipa de 60 de oameni, Starlink a plecat de langa Leo Burnett si Starcom, dupa ce au fost vecini inca de la infiintare, inclusiv relocarea grupului Leo Burnett din decembrie 2005, cand, pe atunci, Starlink Group era doar o agentie cu 13 oameni
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Vineri, 06 Iulie 2007
Agentia Proximity a dezvoltat impreuna cu DIFFstudio site-ul promotiei Pepsi, Traieste fotbalul adevarat!, provocandu-i pe consumatori la un joc de fotbal interactiv, o premiera pentru piata noastra, dupa cum spun autorii proiectului
Joi, 05 Iulie 2007
Dupa ce, in anii trecuti, agentia a plecat la "Drum catre Golden Drum" cu Dacia si Scandia, Graffiti BBDO lanseaza de acesta data a V-a editie a concursului de creatie publicitara impreuna cu Pepsi
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Vineri, 15 Iulie 2005
Jennifer Schaeffer, ex fondatoarea agentiei specializate in direct & relationship marketing, va pleca in Statele Unite unde se afla si familia, acesta fiind potrivit agentiei si principalul motiv pentru care paraseste Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: