Rezultatele cautarii dupa : "tactice"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 06 Septembrie 2005
Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
Luni, 26 Iunie 2023
Colaborarea dintre 24pay si Cognition Cognition, agentia de digital a grupului Godmother si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association, a demarat in primavara acestui an, odata cu castigarea pitchului pentru desemnarea agentiei responsabile cu strategia, conceptul si implementarea campaniei de...
Vineri, 02 Martie 2007
Noul Creative Director (CD) de la Sister&Co – Mihaela Pascu (foto), are 10 ani în publicitate si a mai lucrat pentru D’Arcy, Saatchi&Saatchi, GMP (CD), din nou Saatchi&Saatchi (CD) si, de curând, pentru Mercury Promotions (CD)
Joi, 28 Mai 2009
Incepand cu luna iunie 2009, contul Carrefour va iesi din portofoliul grupului Ogilvy ca urmare a castigarii la nivel global a contului de creatie si strategie al retailerului Carrefour de catre Publicis Groupe
Marti, 24 Octombrie 2017
Semnata de agentia BBH Londra, campania este dezvoltata de platforma digitala out of home (DOOH) OpenLoop care analizeaza date meteo si din trafic, fiind adaptata in fiecare locatie sub planificarea Omnicom Media Group PHD si Talon, avant ca suport 211 ecrane digitale din noua orase cheie din Regatul Unit al Marii Britanii.
Marti, 23 Iulie 2013
In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Miercuri, 12 Iulie 2006
Cu 7 ani de publicitate, Bertha Niculescu (foto), ex-Headvertising, a ales sa fie Senior Copywriter la Sister&Co "pentru ca este o agentie mica si la inceput" - agentia condusa de Alexandra Tinjala, estimand in 2005 o cifra de afaceri de 500.000 EUR si 1 milion EUR in 2006
Luni, 21 Iunie 2021
Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand.
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din România, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tînjala
Joi, 13 Septembrie 2018
Infiintat in februarie 1998, printr-un proiect al fundatiei Freedom House de catre 33 de membri fondatori, Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT) s-a numit initial Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a avut ca obiectiv, pentru inceput, verificarea independenta si obiectiva a cifrelor de difuzare ale...
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Miercuri, 06 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group deconspira , pentru AdPlayers si AdPlayers.ro, o parte din ce va schimba si ce va pastra din marketingul posturilor EuropaFM si Radio 21
Marti, 17 Mai 2005
Campania pentru Innovatics Laboratories Romania a fost construita impreuna cu agentia Initiative in urma castigarii unei licitatii desfasurate la inceputul anului
Miercuri, 27 Martie 2024
In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Marti, 21 Februarie 2006
Declaratia lui Paul Renaud, Director de Marketing Romtelecom a fost facuta la lansarea noii campanii “Numere Favorite” semnata de Grey Worldwide Romania
Vineri, 16 Aprilie 2021
Studiul de Audienta OOH (SAO) se deruleaza in cadrul BRAT prin participarea a noua companii de panotaj si 13 agentii de media, masurand audienta a peste 7.200 de panouri publicitare din cele mai mari 11 orase ale Romaniei
Arina Ureche - Director General, BRAT Romania, in Consiliul Executiv al IFABC pentru urmatorii 2 ani
Vineri, 01 Februarie 2019
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao...
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt CAP, GMP,...
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Luni, 03 Aprilie 2023
BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: