Rezultatele cautarii dupa : "sponsorizare"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost începuta de catre agentia de publicitate Sister & Co în luna februarie 2006 si este compusa pâna în momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii – o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Joi, 14 Ianuarie 2016
Producatorul international de anvelope premium Goodyear si FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.
Joi, 26 Iulie 2007
Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia care se va ocupa de comunicarea si implementarea media a clientului Cinema City Romania, parte a grupului Cinema City International
Marti, 17 Iulie 2007
Agentia de PR din grupul Graffiti BBDO comunica pentru Rolex si Mikimoto - doua marci de lux distribuite de Chronolink in Romania
Marti, 11 Decembrie 2007
In cadrul unui eveniment organizat de Media Mall, echipele de salvamont au primit 51 de costume in valoare de aproximativ 30.000 RON
Marti, 16 Octombrie 2007
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
Miercuri, 24 August 2011
Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Marti, 02 Octombrie 2007
Ne propunem, prin strategia media la care am inceput deja sa lucram, ca in primavara anului viitor toti romanii sa paseasca pragul Baneasa Shopping City, un oras al modei, al gastronomiei si al distractiei” a declarat Bogdan Prajisteanu Managing Director al Mediaedge:cia
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Luni, 31 Mai 2010
Creatia celor trei spoturi Policolor semnata de Saatchi & Saatchi este derulata de agentia Zenith Media, care administreaza contul de media
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Media Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Luni, 10 Aprilie 2006
Media Insight deruleaza pentru Wiesana "Arata-le iubirea ta" - un proiect special de sponzorizare in jurul asocierii marcii cu telenovela "Lacrimi de iubire", difuzata de Acasa TV
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Miercuri, 04 Decembrie 2019
Toyota Romania si Comitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) sarbatoresc un an de parteneriat si continua impreuna drumul spre Tokyo 2020, cu zece automobile Toyota Proace Verso cu o capacitate de 7+1 locuri.
Vineri, 26 Mai 2006
"10 Q&A AdPlayers pentru Ad’Or" cu Radu Florescu (foto), Managing Director, Saatchi & Saatchi Advertising
Vineri, 15 Iunie 2007
Dan Chisu, Producatorul general al Noptii Devoratorilor de Publicitate care va incepe in noaptea dintre 15 si 16 iunie la Bucuresti, a estimat pentru ADPLAYERS.RO ca numarul total al participantilor la evenimentul care se va derula in Capitala, pe Litoral si intr-o serie de alte orase din Ardeal se ridica la aproximativ 35.000 de oameni
Joi, 29 Aprilie 2010
Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
Luni, 25 Noiembrie 2019
Hans Erik Tuijt, Global Sponsorship Director, HEINEKEN: ,, Acest parteneriat este unul care completeaza celelalte platforme unice pe care le avem la nivel global: Cupa Mondiala de Rugby, Formula 1 si James Bond.”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: