Rezultatele cautarii dupa : "shr"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 01 August 2011
Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).
Vineri, 09 August 2013
„Operatiunile SHR vor continua ca si pana acum pana la avizul Consiliului Concurentei. Vom satisface agentiile si clientii de publicitate, dar si cititorii, in cel mai bun mod cu putinta” a declarat pentru adplayers, Theodor Manolache, Publishing Director Sanoma Hearst Romania
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst Rom�nia spune ca saptam�nalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare �n medie pe saptam�nă, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare �n medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare �n medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat �ntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, �n urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Rom�nia (SHR) a lansat dupa saptam�nalul Femeia de azi si lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei �ntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Marti, 20 Decembrie 2022
La nivel National, aproape 3 milioane de telespectatori au urmarit, in medie, partida desfasurata in intervalul 17.00 – 19.55. Meciul a pozitionat TVR 1 in fruntea topului audientelor cu un indice de audienta (rating /Rtg) de 16,4% si o cota e piata (Share / Shr) de 36,3%, triplu fata de urmatoarea...
Joi, 28 Aprilie 2011
Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
Miercuri, 19 Martie 2008
Transmisiunea in direct a meciului a inregistrat o medie de 21,1% share si 9,2% rating pe targetul comercial (public 18-49 ani, urban)
Marti, 22 Noiembrie 2022
Cel mai important eveniment sportiv al anului – Campionatul Mondial de Fotbal FIFA Qatar 2022 a pozitionat TVR 1 in topul audientelor atat pe durata transmisiei ceremoniei de deschidere, cat si la meciul disputat intre Qatar si Ecuador.
Sambata, 03 Decembrie 2011
Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Miercuri, 12 Octombrie 2016
In publicul din mediul urban, partida Kazahstan-Romania a fost urmarita de 1.180.000 de telespectatori (rating mediu 12,1%, share mediu 24,3%), dintre care 461.000 reprezinta targetul comercial (10,3% rating mediu, respectiv 27,4% cota medie de piata)
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public 1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
Sambata, 12 Noiembrie 2016
Peste 2,5 milioane de telespectatori au urmarit meciul disputat vineri, 11 noiembrie si transmis in direct la TVR. Rating* mediu de 14,1% si o cota medie de piata** de 31,9% la nivel national. Urban - rating mediu 15,5%, share mediu 32,5%. Public Comercial - (18-49 urban) 15,1% rating mediu,...
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Rom�nia a �nceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
Luni, 08 Mai 2006
La aniversarea de 6 ani a FHM, Sanoma Hearst Romania a editat un format special, mai mare cu 33%, editia XXL a revistei pentru barbati convingand, pentru prima data, advertiseri cum sunt McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din Rom�nia", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si �n Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptam�nalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai �ntalnit format dintre cele existente �n acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst Rom�nia al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata �n 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata �n Olanda
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: