"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Odyssey a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium – Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell
Iuliana Stere (26 ani) va gestiona comunicarea online pentru Orange, GSK, MOL, BMW, Johnson&Johnson, Austrian Airlines, Millennium, Bayer
Agentia de relatii publice gestioneaza sase noi branduri din portofoliul BDG Import
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului
Cretan a lucrat opt ani in cadrul agentiei americane de stiri financiare Dow Jones, a ocupat o pozitie de corespondent al agentiei americane de presa The Associated Press si pozitia de director operational al Mediafax
Agentia de media a renuntat la serviciile lui Varabiescu si transfera atributiile fostului managing director Nicoletei Padure, fosta Prima TV si mai apoi Cupon Pro, cu suportul Norei Marcovici, CEO BBDO Group Romania
Companiile din grupul condus de Zoltan Szigeti isi desfasoara activitatea, incepand de saptamana trecuta, in Caro Business Park, din Bucuresti, fostul sediu al companiei Unilever
Grapefruit a finalizat recent procesul de branding pentru noua vopsea Zertifikat de la Köber, campania de advertising fiind semnata de CAP
Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.